ID : 38129237
امام جمعه بافق:

امید می‌رود با همت مجلس جدید در اقتصاد کشور تحول ایجاد شود


حجت‌الاسلام سلیمانی گفت: امیدوارم با این انتخابات مجلس تحول عظیمی در اقتصاد و معیشت مردم صورت بگیرد.

به گزارش یزدرسا، حجت‌الاسلام سید جواد سلیمانی امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به موضع کرونا و آسیب‌هایی که به کشور وارد شد اظهار کرد: در این شرایط کرونایی در طول مدت چهار ماه فرصت‌های خوبی هم برای کشور فراهم شد.

وی افزود: رزمایش مواسات یکی از حرکاتی بود که مردم کشور به دنیا انسانیت و مردانگی و حمایت از محرومان را به خوبی نشان دادند.

سلیمانی ادامه داد: در شهرستان بافق نیز در طی رزمایش مواسات مردم بیش از یک میلیارد و ۲۵۰ میلون تومان به نیازمندان کمک کردند.

امام جمعه بافق تصریح کرد: کرونا را جدی بگیریم و همگان باید اصول بهداشتی را رعایت کنند و هرکس رعایت نکند و مشکلی پسش آورد در پیشگاه خداوند مسئول است.

وی عنوان کرد: مردم ایران در مقابل این بیماری حرکت عظیمی را انجام داند و آیینه‌ی دور نمایی شد در سطح جهانی که دنیا بداند مردم ایران در مقابل افراد بی پناه و محروم آرام نمی‌گیرند.

امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامه اسماعیل هنهیه از فلسطین به مقام معظم رهبری و تشریح اوضاع منطقه فلسطین و پاسخ رهبری گفت: مقاومت فلسطین و جهاد و استیادگی در برابر توطئه‌های آمریکا موجب ناکامی آنان شده است.

سلیمانی خاطر نشان کرد: عزت و سربلندی امت اسلامی در گروه همین ایستادگی هاست و حمایت ایران انقلابی از فلسطین و آزادی ان سرزمین مقدس تا فتحکامل همواره هست.

وی تأکید کرد: حمایت آمریکا و حماقت استکبار و صهیونسیت باعث شده تا جبهه جدید و محور عربی اسلامی در راه نجات فلسطین شکل بگیرد و پرچمدار این حرکت، ولی امر مسلیمن امام خامنه‌ای است.

امام جمعه بافق بیان کرد: تحرکات عجولانه ترامپ و نخست وزیر اسرائیل چندان اثری نخواهد داشت از نطر ایران تفاوتی بین حزب جمهوری خواه و دموکرات نیست و آرمان ما اولویت ما آزادی فلسطین است.

سلیمانی تصریح کرد: انتخابات مجلس هم انجام شد و در این مجلس چهره‌های مردمی و انقلابی و وارسته به مجلس راه پیدا کردند که امیدوارم با این انتخابات مجلس تحول عظیمی در اقتصاد و معیشت مردم صورت بگیرد.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.