ID : 21031517
امام جمعه ابرکوه در جمع زائران روح الله(ره):

آنان که خود را منسوب به امام(ره) می دانند سعیشان تحریف امام است


امام جمعه ابرکوه در جمع زائران امام خمینی(ره) گفت: عده ای که خود را منسوب به امام(ره) می دانند، تلاش کردند که بگویند؛ امام با آمریکا خصومتی نداشت،درحالی که انزجار حضرت از آمریکا از سال 1342 به گوش رسید و در هر زمان آمریکا را دشمن شماره یک معرفی می کرد.

به گزارش یزد رسا به نقل از سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه که در جمع زائران حضرت امام خمینی(ره) که از ابرکوه عازم سفر به حرم مطهر امام(ره) هستند ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم این دیار در این مراسم باشکوه گفت: 27 سال است که از ارتحال معمار بزرگ انقلاب می گذرید اما می بینید که حضور مردم  برای حضور در این مراسم و تجدید پیمان با آرمان های والای آن حضرت وصف ناپذیر است.

حسینی افزود: در جمع شما بخش قابل توجهی را جوانان تشکیل می دهند که وارثان انقلاب می باشید و باید بدانید که بهترین حافظ و نگهبان اصول و مبانی انقلاب و خط امام(ره) شما هستید.

امام جمعه ابرکوه تصریح کرد: نباید اجازه داد که مشی و روش آن حضرت در غفلت به دست فراموشی سپرده شود؛ متاسفانه هنوز فراق امام(ره) به سه دهه نرسیده که شاهد تحریف خط امام هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی خاطر نشان کرد: همین چندی پیش عده ای که خود را منسوب به امام(ره) می دانند تلاش کردند که چهره منفور آمریکا را طاهر کنند و بیان کنند که امام با آمریکا خصومتی نداشت بلکه خصومت امام با جبهه استکبار بود. این درحالی است که انزجار از آمریکا از سال 1342 به گوش رسید و در هر زمان او این دولت خبیث را دسمن شماره یک اسلام و مسلمین معرفی می کرد.

امام جعه ابرکوه ادامه داد: عده ای خواسته یا ناخواسته تلاش می کنند که بستر انحراف ایجاد کنند و مشی آن حضرت را به ناکجاآباد برند اما شما جوانان به نیابت از مردم ابرکوه در حرم مطهر آن حضرت با وی عهد ببندید که تا جان در بدن دارید از هدف و راه او و شهدایی که ادامه دهنده راه او بودند جدا نخواهید شد.

وی در پایان بیان کرد: راه امروز ما در مسیر خمینی بودن و پشت سر جانشین برحقش حضرت امام خامنه ای(مدظله) که سکاندار این انقلاب است و کشتی جمهوری اسلامی را به سلامت از تمامی بحران ها عبور داده است می باشد.

انتهای پیام / ک




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.