ID : 11590149
سرپرست معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان يزد خبرداد

انبار 6 ميليارد ريالی موادمحترقه در يزد لو رفت


سرپرست معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان يزد از کشف 62 هزار قلم انواع موادمحترقه گرانقيمت به ارزش 6 ميليارد و 200 ميليون ريال توسط ماموران پليس اين استان خبر داد.

به گزارش یزد رسا، سرپرست معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان يزد از کشف 6 ميليارد و 200 ميليون ريال انواع موادمحترقه توسط ماموران پليس اين استان خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ " کاظم کفاش پناه" بيان داشت: با توجه به نزديک شدن به چهارشنبه آخر سال و فعاليت افراد سودجو در سطح جامعه در خصوص تهيه و فروش موادمحترقه و به خطر انداختن سلامت کودکان و نوجوانان برخورد با اين افراد در دستور کار قرار گرفت.

 


وي ادامه داد: در همين رابطه ماموران پليس آگاهي استان از وجود انباري از اين موادمحترقه در يکي از خيابان هاي شهر يزد مطلع شدند و به همين منظور تحقيقات لازم را در اين زمينه آغاز کردند.

 


کفاش پناه تصريح کرد: عوامل پليس ضمن بررسي موضوع و پس انجام هماهنگي قضائي بازرسي از انبار مورد نظر را آغاز کردند که در نتيجه بيش از 62 هزار قلم انواع موادمحترقه گرانقيمت به ارزش 6 ميليارد و 200 ميليون ريال کشف شد.

 


سرپرست معاونت اجتماعي انتظامي استان يزد ضمن اشاره به دستگيري دو متهم در اين زمينه يادآور شد: با توجه به آسيب پذير بودن جوانان و نوجوانان در خصوص شادي هاي کاذب در اين روز، مي طلبد که خانواده ها براي پيشگيري از وقوع حوادث احتمالي، نظارت بيشتري را بر عملکرد فرزندانشان داشته باشند. 

انتهای پیام/ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.