ID : 29014616
امام جمعه ابرکوه:

انتخابات جلوه گاه مردم سالاری دینی و اقتدار کشور/ مردم از شوراها انتظار حضور دائم و برنامه منسجم دارند


امام جمعه ابرکوه گفت: به منتخبین شورای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان توصیه دارم به داشتن جلسات و مصوبات بسنده نکنید، مردم از شما انتظار کار وتلاش برای تعالی و پیشرفت شهر را دارند.

به گزارش یزدرسا به نقل از سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در جمه نمازگزاران آخرین نماز در اردیبهشت ماه 96 بر اهمیت توجه به دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا ها اشاره کرد و گفت: امروز مردم شریف و انقلابی ما با حضور به پای صندوق های اخذ رأی بر نقش بی بدیل خود در تحکیم بنیان نظام جمهوری اسلامی تأکید کرده و می کند.

وی تاکید کرد: امروز روزی است که به سهم خود نقطه عطفی درسرنوشت کشور دارد، مقام معظم رهبری در دیدار روز گذشته با مردم بعضی استان ها روز انتخابات را روز جشن ملی، شادی، شور و حماسه ای بزرگ توصیف کردند چرا که دوست ودشمن نظاره گر انتخابات امروز ایران است.

حجت الاسلام حسینی با تاکید بر اینکه در نظام ولائی این مردم هستند که نقش آفرینی میکنند افزود: امروز انتخابات به لطف خدا در فرهنگ ایران اسلامی و زندگی مردم جایگاه ویژه را یافته و به عنوان زیباترین جلوه گاه مردم سالاری دینی، عزت، افتخار و اقتدار کشورمان را به رخ جهانیان می کشد.

وی افزود: باید اذعان کنم که این ملت بزرگ و شایسته که به تبعّیت از فرامین مقام معظم رهبری اینچنین به پای صندوق های اخذ رأی می شتابند، حتماً شایسته بهترین مرحله از خدمت خالصانه هستند، زیرا این حضور پرشور، قدرت فزاینده ملی و تقویت کارآمدی نظام برای خدمت بیشتر را در پی دارد و در این خصوص انتظار ما از مسئولین حفظ سلامت و امنیّت انتخابات در کشور است و نتیجه انتخابات هرچه باشد برنده و بازنده ندارد بلکه یک بنده دارد و آن ملت ایران است.

خطیب جمعه ابرکوه ابراز امیدواری کرد: امیدوارم نتیجه انتخابات امروز تشکیل دولتی در تراز جمهوری اسلامی باشد یعنی دولت دوازدهم با شاخصه عدالت توأم با معنویت و عقلانیت، حافظ فرهنگ و هویت دینی کشور با روحیه جهادی در خدمت به ملت، نقدپذیر و دارای شرح صدر، مبارز جدی با فقر و فساد و تبعیض، خود باور و مردم باور، بی اعتماد به دشمن و مدیریتی کارآمد و ضد اشرافی گری داشته باشد و با اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی به تولید و اشتغال بیاندیشد و مشکلات اقتصادی را حل کند.

حجت الاسلام حسینی افزود: ملت ما چنین دولتی می خواهد، دولتی ایده آل و تعالی طلب که رسالتش درمان غرب زدگی جامعه و با تکیه بر جوانان باشد و فرهنگ سیاسی را بر مبنای اصول و ارزش های انقلاب نوسازی کند.

دولتی که به تربیت نسل جوان در تراز انقلاب اسلامی نپردازد اسلامی نیست/ مردم از منتخبین شوراهای شهر انتظار حضور و برنامه منسجم دارند
امام جمعه ابرکوه در آستانه روی کار آمدن دولت دوازدهم خطاب به منتخبین گفت: اگر رئیس جمهور آینده دلخوش به شعار باشد و عملاً با مشی اشرافی گری، شکاف بین فقر و غنا را بیشتر کند، به تربیت نسل جوان در تراز انقلاب اسلامی نپردازد و با مسامحه کاری به گسترش فساد در سیستم اداری، اقتصادی و اجتماعی اهمیت ندهد و شهامت مقابله با بدخواهان را نداشته  باشد از نظر ما اساساً دولت اسلامی نیست.

وی در ادامه تاکید کرد: به منتخبین شورای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان توصیه دارم به داشتن جلسات و مصوبات بسنده نکنید، مردم از شما انتظار کار وتلاش برای تعالی وپیشرفت شهر را دارند؛ با برنامه ریزی قبلی درمساجد حضور یابید و گزارش به مردم دهید و آنان را به فعالیت های خود دلگرم کنید.

امام جمعه ابرکوه با اشاره به اول خرداد سالروز آغاز محاصره اقتصادی آمریکا علیه ملت ایران گفت: تحریم ها از اول خرداد سال 59 تا به امروز، روز به روز شدّت یافته است، دولت و ملّت ما در اجرای برجام نجیبانه کمال حُسن نیت را از خود نشان داد اما در مقابل چه نتیجه متقابلی جز تشدید تحریم ها و بد ذاتی آمریکا دید؟ دولت انقلابی دولتی است که وقتی این خصومت و بد عهدی و دروغگوئی و لفاّظی و تهدید را شنید تو دهان آمریکا بزند.

وی همچنین یاد و خاطره سوم خرداد و سالروز فتح خرمشهر در علیات بیت المقدس در سال 61 را گرامی داشت و افزود: باید در سالروز فتح خرمشهر جشن بگیریم و و درس مقاومت را به جوانان و نسل جدید انقلاب بیاموزیم؛ جوانان ما باید بدانند خرمشهر به چه قیمتی آزاد شد؟

این مقام مسئول در پایان با بیان اینکه با توجه به کم آبی شهرستان نمی توانیم در آینده برای رُشد و تعالی شهرستان اتکاء به بخش کشاورزی با سبک سنتی داشته باشیم گفت: باید علاوه بر توجه به محصولات کشاورزی با روش نوین، جهت اقتصادی شهرستان را به سمت کامل گردشگری پیش ببریم تا ظرفیت های شهرستان بیشتر توسعه پیدا کند.

انتهای پیام / ک




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.