ID : 38977486

انتصابات جدید در شهرستان خاتم


در مراسمی، معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی فرماندار و بخشداران شهرستان خاتم تکریم و معارفه شدند.

به گزارش یزدرسا به نقل از طنین خاتم، باحضور مسئولان استان یزد وشهرستان خاتم رضا تاج آبادی، سعید برزگر و سید مرتضی سجاد به ترتیب بعنوان معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی فرماندار، بخشدار مرکزی و بخشدار چاهک معرفی شدند.انتصابات جدید در شهرستان خاتم

معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار یزد در این مراسم برهمکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی شهرستان با فرمانداری وبخشداری در برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری تاکید کرد.

احمد ترحمی که جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد هم است با اشاره به وضعیت آبی کرونا استان و ضعیت زرد کرونا شهرستان‌ها گفت: خوشبختانه مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ومدیریت خوب ستاد مقابله با ویروس کرونا که در سطح استان انجام شد شیوع بیماری کرونا در استان یزد کاهش یافته است.

ترحمی افزود: نباید فراموش کنیم که وضعیت استان بسیار شکننده است ودر صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی احتمال اینکه با موج جدیدی از این بیماری رو به رو شویم وجود دارد.

وی بیان کرد: از مردم انتظار داریم همانگونه که همکاری لازم را تاکنون با ستاد مبارزه با کرونا را داشتند از این به بعد هم همکاری لازم را در رعایت دستور العمل‌های بهداشتی وفاصله گذاری اجتماعی داشته باشند تا شاهد ریشه کنی این بیماری در سطح استان باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار با اشاره به در پیش بودن ایام الله دهه مبارک فجر گفت: باتوجه به اصول بهداشتی برنامه‌های ایام الله دهه مبارک فجر به صورت مجازی و بدون هرگونه تجمع به نحو احسن برگزار می‌شود./صداوسیما

انتهای پیام/ک




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.