ID : 10427730
طی حکمی از سوی رئیس حوزه هنری کشور انجام شد

انتصاب «کوچک زاده» به عنوان رئیس حوزه هنری استان یزد


رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی کشور درحکمی «محمد صادق کوچک زاده» که پیش از این، حدود 5 ماه سرپرست حوزه هنری استان یزد بود را به عنوان رئیس حوزه هنری استان یزد منصوب کرد.

به گزارش یزد رسا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان یزد، محسن مؤمنی شریف رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی کشور درحکمی محمد صادق کوچک زاده  را به عنوان رئیس حوزه هنری استان یزد منصوب کرد.
در این ابلاغ آمده است با توجه به شایستگی ها و سوابق ارزشمند جنابعالی در امور فرهنگی و اجرایی به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس حوزه هنری استان یزد منصوب می شوید.
انتظار می رود با تدبیر و درایت جنابعالی حوزه هنری استان یزد کانونی پویا برای تولید آثار فاخر ادبی و هنری با شاخص های اعلام شده و نیز مکانی مقدس و معتبر برای تربیت هنرمندان متدین و ملتزم به ارزش های اسلامی و متعهد به آرمان های انقلاب اسلامی گردد.
رئیس حوزه هنری کشور با اشاره به کلام مقام معظم رهبری(مدظله العالی) درخصوص یزد آورده است: استان ولایتمدار یزد، مرکز دانش، هنر، کار و تلاش و ابتکار و مرکز ایمان و دین باوری است.
محسن مؤمنی شریف افزوده است: روحیه جهادی و پرتپش انقلابی در کنار نظم، انضباط، آرامش و متانت مردم مؤمن و ولایی استان یزد، همواره زمینه مناسبی برای پرورش هنرمندان متعهد به آموزه های اسلامی و ملتزم به ارزش های انقلابی بوده است.
وی تصریح کرده است: وجود علمای گرانسنگ و مفاخر و مشاهیر پرشمار در عرصه های مختلف علمی و فرهنگی در کنار توانمندی های کم نظیر آن مردم قانع، سخت کوش و وفادار به آرمان های بلند انقلاب اسلامی که نمونه های برجسته ای از آن در دوران شکوهمند هشت سال دفاع مقدس متجلی گردید، فضایی مناسب را برای اشاعه و گسترش تفکرات اسلامی و انقلابی با زبان و بیان هنر متعهد ایجاد نموده است.
رئیس حوزه هنری کشور در پایان اظهار امیدواری کرده هنرمندان ارجمند استان یزد با بهره گیری از این فرصت کم نظیر آثاری ماندگار در معرفی هویت ایرانی ـ اسلامی و تحکیم وحدت ملی بیافرینند.
گفتنی است: کوچک زاده  پیش از این، حدود 5 ماه سرپرست این نهاد بود.
انتهای پیام/ع



summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.