ID : 5246971
در پی صدور اطلاعیه شرکت گاز صورت گرفت؛

انتقاد امام جمعه از قطع گاز در مهریز


امام جمعه مهریز از تصمیم شرکت گاز استان مبنی بر قطع گاز مهریز از 14 خرداد به مدت سه روز انتقاد و خواستار بازنگری در این برنامه شد .

به گزارش یزدرسا به نقل از صبح مهریز «حجت الاسلام والمسلمین علی برهان» در پایان مراسم نمازجمعه این شهر با اشاره به قرائت اطلاعیه شرکت گاز استان در خصوص قطع گاز کل منطقه توسط این شرکت از ۱۴ خردادماه به مدت سه روز انتقاد کرد و خواستار بررسی مجدد موضوع و تغییر در این برنامه شد .

برهان علت این امر را همزمانی این عمل با ایام سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و یوم الله ۱۵ خرداد عنوان کرد که موجب نارضایتی و بدبینی مردم می شود .

شایان ذکر است روابط عمومی شرکت گاز استان یزد طی اطلاعیه ای درقالب بنرهای سطح شهر از مردم خواسته تا جهت تامین سوخت جایگزین و تمهیدات لازم جهت قطع کلی گاز به مدت سه روز که ازاوایل روز چهازشنبه ۱۴ خرداد ماه صورت می گیرد شرکت گاز را در ارائه خدمات همراهی کنند .

در این اطلاعیه آمده است : شرکت خطوط انتقال گاز کشور با توجه به توسعه شبکه گاز رسانی استانی و اتصال خط اصلی گاز شهرستان بافق ملزم به قطع گاز محور مهریز می باشد .




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.