ID : 22948230
آزاده یزدی دفاع مقدس:

انتقال جنازه شهدا به ایران ثمره وجود ولایت بود/فاجعه منا؛انتقام شکست های عربستان در منطقه از کشورهای اسلامی


قائم مقام دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان یزد فاجعه منا را حاصل انتقام عربستان سعودی از جوامع اسلامی دانست و گفت: آل سعود به علت شکست های پی درپی سیاست هایش در منطقه و عدم همکاری کشورهای اسلامی با او فاجعه منا را به بار آورد.

به گزارش یزدرسا به نقل از یزدامروز؛ قائم مقام دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان یزد پیش ازظهر امروز در جمع بازاریان و کسبه یزدی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای فاجعه منا،این فاجعه را حاصل انتقام عربستان سعودی از جوامع اسلامی دانست و گفت: آل سعود به علت شکست های پی درپی سیاست هایش در منطقه و عدم همکاری کشورهای اسلامی با او فاجعه منا را به بار آورد.

انتقال جنازه شهدا به ایران ثمره وجود ولایت بود

وی با اشاره به درخواست های مکرر وزیر امور خارجه کشورمان  برای ملاقات با وزیر امورخارجه عربستان و عدم توجه وی خاطر نشان کرد:بنا براذعان تمامی مسئولان کشوروزائران خانه خدا  اگر ایستادگی رهبرمعظم انقلاب و تهدیدات ایشان نبود یکی جنازه به کشور باز نمی گشت و این از ثمرات وجود ولایت در کشور است.

جنگ تحمیلی اولین سیلی جمهوری اسلامی به عربستان سعودی

احمد هژبری با اشاره به دشمنی های چندین ساله مقامات سعودی با کشورمان اظهار داشت: آل سعود در دوران هشت ساله ددفاع مقدس از هیچ تلاشی برای سرنگونی جمهوری اسلامی مضایقه نکرد اما به لطف خدا، رهبری حضرت امام(ره) و جانفشانی های ملت رشید ایران اولین سیلی را از جمهوری اسلامی خورد.

هژبری ادامه داد: دردهه های اخیر آل سعود با هزینه ای بالغ بر4 میلیارد دلار گروهک های تروریستی القاعده و طالبان را در افغانستان سازمان دهی کرد و همگان دیدند که پس از حادثه 11سپتامر ریشه این گروهک های تروریستی خشک شد و حکومت جدیدی در افغانستان شکل گرفت.

حاکمیت شیعی در عراق سیلی دیگری بر صورت سعودی ها

وی شکست عربستان در عراق پس از سقوط صدام را یکی دیگر از سیلی های محکم ایران به عربستان عنوان کرد و گفت: عربستانی ها با همه تلاش خود و بریز و به پاش های دلارهای نفتی نتوانستند از حاکمیت مردم شیعی عراق در این کشور جلوگیری کنند و در پی یک انتخابات آزاد ومستقل شیعیان امور عراق را به دست گرفتند چرا که  شیعیان در عراق در اکثریت بودند.

آزاده سرافراز هشت سال دفاع مقدس راهپیمایی عظیم مردمی در اربعین حسینی را خاری برچشمان آل سعود وهابی دانست و اظهار داشت: حضور میلیونی شیعیان و غیر شیعیان از سراسردنیا در اربعین حسینی و بیداری اسلامی در کشورهای تونس و مصر که منجر به سقوط حاکمان سفاک مورد حمایت آل سعود و اربابانش یعنی آمریکا و اسرائیل شده و شکست سیاست های این رژیم در قبال سوریه و یمن  آنان را به خشم آورده و موجب شدتا  انتقام خود را در فاجعه منای سال گذشته با کشتار 7هزار مسلمان آن هم با لب تشنه از جامعه اسلامی بگیرند.

ادعاهای مضحک مقامات عربستان 

قائم مقام دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان ادعاهای وزیر امور خارجه عربستان و مسئولان سعودی را مضحک خواند و گفت:در یکی از این ادعاها مقامات سعودی مدعی محاصره ایران در کمتر از چند ساعت شده اند که کالین پاول وزیر خارجه اسبق آمریکا اذعان داشت این ادعا شبیه  به یک شوخی است و تا به حال ما نتوانستیم چنین ادعایی درباره ایران داشته باشیم.(مشاهده متن مصاحبه )

وی در ادامه به اتفاقات سوریه اشاره کرد و گفت: سیاست تغییر نظام در سوریه  سیاست عربستانی ها بود که مدعی این تغییر در یک ماه بودند اما امروز جمهوری اسلامی نزدیک به 6 سال است که وی را بر مسند قدرت حفظ کرده است.

تکرارماجرای بقیع در صورت دست یابی داعشی ها به حرم حضرت زینب(س)

هژبری در خصوص عواقب سقوط دولت بشار اسد اظهار داشت: اگر ایران سوریه را از دست بدهد از یک سو ارتباط ما با لبنان و فلسطین قطع شده و در نتیجه اسرائیل نفس راحتی خواهد کشید و سپس جنگ را به پشت مرزهای من و حتی در شهرهای مرزی ما خواهد کشید و از دیگر سو اگر دست داعشی های وهابی به حرم حضرت زینب(س) برسد حرم بی بی را همچون بقیع با خاک یکسان کرده و پس از آن به سراغ کربلا و نجف و کاظمین و سامرا خواهند رفت.

این آزاده سرافراز دفاع مقدس ادامه داد: سیلی بعدی جمهوری اسلامی به عربستان در ماجرای یمن بود چرا که وهابی های سعودی قصد تصرف یمن در چند هفته را  با کمک کشورهای اسلامی داشتند که مقاومت جانانه انصارالله  و عدم حمایت کشورهای اسلامی از این طرح سبب شده تا با گذشت 20ماه نتوانند به این مهم دست یابند پس بنابراین همه این شکست ها عقده ای برای آل سعود شد تا انتقام خونین خود را در فاجعه منا از امت اسلام بگیرد.

حادثه منا 22 کشوراسلامی راعزادار کرد

هژبری با اشاره به اینکه حادثه منا 22 کشور اسلامی راعزادار کرد ومتاسفانه  سران آن ها را با دلارهای نفتی خفه کردند و حتی جنازه شهدایشان را هم تحویل نداند ابراز داشت: بیشتر شهدای فاجعه منا از کشورهای  ایران، مصر و نیجیریه بودند که آن دو کشور سکوت اختیار کردند و مقامات ایران نیز در این ماجرا با بی توجهی های مقامات سعودی روبرو شدند

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.