ID : 8534211
در فینال جام حدفی استان یزد؛

انصار کارخانجات بافق قهرمان جام حذفی استان یزد شد/ خط و نشان انصار برای حریفان


تیم فوتبال انصارکارخانجات بافق با پیروزی مقابل سنگ آهن بافق قهرمان جام حذفی فوتبال استان یزد شد.

به گزراش یزد رسا به نقل از بافق نیوز، فینال جام حدفی استان یزد در سال 93 دو تیم بافقی در خود میدید که سنگ آهن بافق قهرمان فصل قبل  جام حذفی و تیم انصار کارخانجات بافق با هم پیکار کردند.

این دیدار به نوعی دربی شهر هم محسوب می شد، در روبرو تیم کارخانجات تعداد زیادی از بازیکن فصل قبل سنگ آهن در اختیار داشت به جذابیت های این بازی می افزود.

بازی در نیمه اول بیشتر در میانه میدان پیش میرفت که شوت جابرضایی به تیر دروازه سنگ آهن برخورد کرد  تا یخ بازی آب شود و در ادامه ضربه سر کاظمیان از کنار دروازه  انصاربیرون رفت.

در نیمه دوم تیم سنگ آهن دست به تعویض زد و یکنفر به مهاجمان خود اضافه کرد نیمه دوم هم بازی با برتری نسبی سنگ آهن پیش میرفت سنگ آهن که هر سه تعویض خود را انجام داده بود با مصدومیت حجت کاظمیان باعث شد تیم سنگ آهن هفت آخر بازی را ده نفر ادامه دهد.

بازی در وقت معمول صفر صفر به پایان رسید در شروع وقت اضافه نیمه اول داور یک پنالتی به سود تیم انصار اعلام کرد که بیرالوند بازیکن سابق سنگ آهن پشت توپ ایستاد و گل اول را برای کارخانجات  به ثمر رساند.

5دقیقه بعد مصظفی بیرالوند از غفلت دروازبان سنگ آهن  که بیرون آمده بود نهایت بهره را برد توپ را از بالای سر دروازبان وارد دروازه  کرد تا بازی با نتیجه دو صفر به سود کارخانجات به پایان برسد و انصار کارخانجات در اولین حضور خود در لیگ برتر استان خط و  نشان برای حریفان خود بکشد و خود را بعنوان مدعی معرفی کند .

از نکات خوب این بازی بازی جوانمردانه د تیم بافقی بود.

جام فوتبال حذفی استان یزد با شرکت ۱۶ تیم برگزار و نماینده های بافق پس از پیروزی مقابل حریفان یه فینال راه یافتند.

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.