ID : 36089762
سردارجمیری:

انقلاب اسلامی دستاورد مکتبی به نام اسلام است


فرمانده سپاه الغدیر استان اظهار داشت: علی رغم اینکه در چهلمین سالگرد انقلاب از دستاوردهای آن سخن به میان می آید اما انقلاب اسلامی خود، دستاورد مکتبی به نام اسلام است.

به گزارش خبرنگار یزدرسا؛ سردارفتح الله جمیری امشب در جمع مربیان حلقه های صالحین پایگاه های مقاومت بسیج با گرامی داشت ایام چهل سالگی انقلاب گفت:  در چهلمین سالگرد انقلاب از دستاوردهای آن که باعث عزت،افتخار و سرافزاری اسلام و ایران در تمام عرصه گیتی است سخن به میان می آید اما انقلاب اسلامی خود دستاورد مکتبی به نام اسلام است.

فرمانده سپاه الغدیر استان با بیان اینکه مردم ما با اعتقاد به توحید که نفی هر چیزی به جز خداست وهمچنین اعتقاد به نبوت،معاد و امامت حرکت کرده و انقلاب اسلامی را رقم زدند.

جمیری با بیان این مطلب که میزان قدرت ما به میزان قدرت ارتباط با خدا بستگی دارد اظهار داشت: تشکیل شجره طیبه حلقه های صالحین یک اقدام کاملا ارزشی و عقیدتی است که برای روند دوام و استمرار انقلاب نیازمند آن هستیم.

وی اظهار داشت: اگر اعتقاد ما دچار خدشه شود نمی توان روی بقیه دستاوردهای انقلاب حسابی باز کرد بنابراین وجود حلقه های صالحین در زنده نگه داشتن ارزش ها بسیار تاثیرگذاراست و قطعا با چنین نگرشی انقلاب به اهداف بزرگ خود رسیده و آینده از آن حزب الله خواهد بود.

انتهای پیام/ح

 
 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.