ID : 3309015
مدیرکل زندان های استان یزد:

انقلاب و تحول عظیم در بخش فرهنگ زندانیان یزد ضروری است


مدیرکل زندان های یزد در نخستین نشست کاهش آسیب و رفتارهای پرخطر زندان های یزد گفت: برنامه ریزی ها در سال جدید باید بگونه ای باشد که بتوانیم انقلاب و تحول عظیمی در بخش فرهنگ داشته باشیم.

به گزارش یزدرسا، سیدحشمت حیات الغیب در نخستین نشست کاهش آسیب و رفتارهای پرخطر زندان های این استان گفت: خوشبختانه در سال گذشته اقدامات بسیار خوب و قابل قبولی در حوزه های مختلف فرهنگی، بهداشت و درمان و اشتغال در زندان های استان صورت گرفت و امیدواریم در سال جدید که از سوی مقام معظم رهبری به مقوله فرهنگ تاکید شد، بتوانیم انقلاب و تحول عظیمی در بخش فرهنگ داشته باشیم.
وی افزود: شعار سازمان زندان ها در سال جدید هم "فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی"  ابلاغ شده که بر این اساس باید اقدامات فرهنگی، محوریت برنامه های کاهش آسیب قرار گرفته و در این زمینه به صورت جهادی مدیریت کرد.
حیات الغیب ادامه داد: در سال 93  متولیان فرهنگی و روسای زندان ها باید شخصا وارد عمل شده و انقلاب و تحولی در بخش فرهنگی زندان ها ایجاد کنند.
وی اظهار داشت: بسترهای خوبی در مجموعه زندان های استان فراهم آمده که باید از تمامی فضاهای موجود و زیرساخت ها استفاده بهینه و خوب کرد و با استفاده از نیروهای مجرب، مستعد و کارآمد برنامه های اصلاحی و تربیتی را مدیریت کرد.
مدیرکل زندان های استان گفت: در کنار فعالیت های فرهنگی نباید از برنامه ریزی و کار در سایر بخش های زندان غافل شد و سایر برنامه ها نیز باید با ارتقاء و پیشرفت همراه باشد.
سیدحشمت حیات الغیب افزود: کنترل دخانیات در زندان مستلزم برنامه ریزی و تدبیر است و وضعیت موجود زندان های استان نشان دهنده اثربخشی اقدامات کاهش آسیب است.
وی در پایان عنوان کرد: راستی آزمایی اطلاعات باید در اولویت برنامه های تهیه و تدوین عملکردهای کاهش آسیب قرار بگیرد.

منبع: روابط عمومی اداره کل زندان های استان یزد




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.