ID : 27629558

اهداء جوایز برترین های بخش فیلم جشنواره «سرزمین نور» توسط فیملساز ابرکوهی


هنرمند و فیلمساز ابرکوهی برای اولین بار به عنوان داور بخش فیلم در جشنواره ملی سرزمین نور حضور یافته و جوایز برگزیدگان را به آنان اعطا کرد.

به گزارش یزد رسا به نقل از سرو ابرکوه، اختتامیه جشنواره ملی سرزمین نور، امسال با حضور اصغر عباسی کارگردان و فیلمساز ابرکوهی به عنوان نماینده هیأت داوران در بخش فیلم، برگزار و طی آن هدایای برگزیدگان توسط وی و سایر مسئولین اهدا شد.

عباسی در این رابطه اظهار کرد: اختتامیه جشنواره ملی سرزمین نور از روز 22 اسفند ماه در خرمشهر با حضور هنرمندان مطرح کشوری در عرصه فیلم و سینما و همچنین مسئولین لشکری و کشوری، آغاز و تا 28 همین ماه ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از نکات مهم جشنواره مذکور در بخش ادبی و هنری این بود که برگزیدگان از استان های اردبیل، خوزستان، خراسان، سیستان و بلوچستان، جوایز خود را به شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) و شهدای مفقودالاثری که هنوز هم پیکرشان به میهن بازنگشته است، تقدیم کردند.

عباسی ادامه داد: جشنواره ملی سرزمین نور همه ساله با موضوع دفاع مقدس در خرمشهر و امسال هم در سالن شهید جهان آرا اردوگاه شهید باکری این شهر در حال برگزاری است.

شایان ذکر است اصغر عباسی سال گذشته با فیلم کوتاه «هفت سین مقدس» موفق به کسب مقام اول کارگردانی شد.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.