ID : 1694011
مدیرعامل باشگاه کاشی پرسپولیس مهریز:

اولین آکادمی استعدادیابی دوچرخه سواری کشور در مهریز راه اندازی می شود


مدیرعامل باشگاه کاشی پرسپولیس مهریز گفت: اولین آکادمی خصوصی برای استعدادیابی در دوچرخه سواری کشور با تجهیزات و لوازم روز دنیا در باشگاه کاشی پرسپولیس مهریز بزودی راه اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار یزدرسا از مهریز، شهرستان مهریز با 5 دوچرخه سوار ملی پوش، اسکلت تیم ملی جوانان کشور را تشکیل می دهد که این افتخار آفرینی را مدیون حمایت های مدیرعامل باشگاه کاشی پرسپولیس می باشد.

در حاشیه مسابقه دوچرخه سواری جایزه بزرگ مهریز و با حضور جمعی از مسئولان شهرستان مهریز از زحمات و تلاش های ابوالقاسم رمضانی زاده مدیرعامل باشگاه کاشی پرسپولیس مهریز تجلیل شد.

مدیرعامل باشگاه کاشی پرسپولیس مهریز در این مراسم از راه اندازی اولین آکادمی دوچرخه سواری در کشور خبر داد و افزود: اولین آکادمی خصوصی برای استعدادیابی در دوچرخه سواری با تجهیزات و لوازم روز دنیا در باشگاه کاشی پرسپولیس مهریز بزودی راه اندازی خواهد شد.
وی افزود: مراحل اولیه این طرح آماده اجرا می باشد تا استعدادهای دوچرخه سواری استان در این آکادمی شناسایی و رایگان آموزش داده شوند.
رمضانی تصریح کرد: تیم دوچرخه سواری کاشی پرسپولیس دارای 5 بازیکن ملی پوش است که مایه افتخار است
رمضانی گفت: شهرستان کوچک مهریز که 40 هزار جمعیت بیشتر ندارد با وجود پتانسیل خوبی در ورزش دوچرخه سواری اسکلت تیم ملی را تشکیل داده است.

در پایان مسابقه جایزه بزرگ دوچرخه سواری که به مناسبت دهه فجر در مهریز در رده سنی نوجوانان برگزار شد پس از رکاب زدن دوچرخه سواران در جاده های غربالبیز این شهرستان نفرات برتر مشخص و به تمرینات تیم کاشی پرسپولیس مهریز دعوت شدند.
محمدامیر شفقی، مرتضی زارعین، علی میروکیلی، امیرعلی پنبه کار و سیدسجاد طباطبایی نفرات برتری بودند که زودتر از حریفان خود به خط پایان رسیدند.

summary-address :
Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.