ID : 28120076
دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می کند

اولین دوره آموزشی «پرورش و تکثیر زالوی طبی» در ابرکوه


با تلاش دانشگاه آزاد اسلامی دوره آموزشی پرورش و تکثیر زالوی طبی برای اولین بار در ابرکوه برگزار می شود.

به گزارش یزدرسا به نقل از سرو ابرکوه، در راستای اقدام عملی نسبت به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون تحقق شعار سال تحت عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال»، مرکز آموزش های تخصصی و کاربردی دانشگاه آزاد اسلامی ابرکوه در نظر دارد برای اولین بار، دوره آموزشی «پرورش و تکثیر زالوی طبی» را، در این شهرستان برگزار کند.

شناخت زالو و تشخیص گونه طبی و غیر طبی آن، راه اندازی مزرعه و جایگاه پرورش و تکثیر زالو، تغذیه و شرایط نگهداری، بیماری ها و روش های مقابله با آن، کوکون گیری و روش تکثیر، سرمایه گذاری، بازاریابی و فروش از جمله محتوای آموزشی این دوره است که توسط خانم زارع پور یکی از کارآفرینان در حوزه پروش زالوی طبی، مورد تدریس واقع می شود.

علاقمندان به شرکت در این دوره 8 ساعته می توانند از طریق مراجعه به سایت دانشگاه آزاد اسلامی ابرکوه به آدرس www.abarkouhiau.ac.ir  ثبت نام اولیه خود را انجام دهند؛ چرا که ظرفیت دوره مذکور محدود (20 نفر) بوده و در صورت تکمیل ظرفیت امکان ثبت نام وجود ندارد.

لازم به ذکر است هزینه شرکت در دوره آموزشی پرورش و تکثیر زالوی طبی که از دوم اردیبهشت ماه 1396 آغاز می شود، مبلغ 150 هزار تومان است که در پایان آن گواهی معتبر نیز به شرکت کنندگان اعطا می شود.

تلفن تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر: 03532838023

انتهای پیام/م.ف




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.