ID : 6722720
در اداره ثبت احوال ابرکوه؛

اولین کارت ملی هوشمند ابرکوه نصیب امام جمعه این شهرستان شد +عکس


اولین کارت ملی هوشمند ابرکوه برای امام جمعه این شهرستان، در اداره ثبت احوال صادر و به وی تحویل داده شد.

به گزارش یزد رسا به نقل از سرو ابرکوه، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه، با حضور در اداره ثبت احوال شهرستان، اولین کارت هوشمند ملی که برای ایشان صادر شده بود را پس از طی مراحل قانونی دریافت نمود.

شفیعی رئیس اداره ثبت احوال ابرکوه در رابطه با اولویت های صدور این کارت ابراز داشت: در زمینه صدور کارت هوشمند ملی کسانی است که فاقد کارت ملی هستند( افراد زیر 15 سال)، کسانی که کارت ملی آنان مفقود شده است و افرادی که اطلاعات شخصی کارت ملی آنها با اطلاعات شناسنامه شان مغایرت دارد در اولویت قرار دارند.
وی افزود: اشخاص نامبرده می توانند از اول مهر ماه برای صدور کارت هوشمند ملی به اداره ثبت احوال مراجعه نمایند. پس از افراد مذکور طی یک فراخوان عمومی سایر مردم نیز می توانند برای صدور و دریافت این کارت ابتدا با مراجعه به ثبت احوال ثبت نام نمایند، سپس سیستم نوبت آنان را مشخص می کند. در نوبت مقرر شده اطلاعات به تهران ارسال شده و در مرحله پایانی کارت مذکور صادر شده و به مردم شریف ابرکوه تحویل می گردد.
رئیس اداره ثبت احوال شهرستان بیان داشت: اطلاعات فردی، تصویر چهره و اثر انگشت به صورت امن و محافظت شده در حافظه کارت از قابلیت های کارت هوشمند ملی می باشد. اطلاعات موجود در کارت توسط دستگاه های کارت خوان هم به صورت تماسی و هم به صورت غیر حضوری و با اجازه افراد قابل دست یابی است.
شفیعی در خاتمه افزود: شناسایی، تصدیق هویت، تطبیق اثر انگشت، امضای دیجیتال، ایمیل شهروندی، ویژگی های امنیتی( ضد جعل) کارت از جمله کاربردهای کارت هوشمند ملی می باشد.
 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.