ID : 10223080
آیت الله جوادی آملی:

اگر زنان ساخته نشوند، جامعه روی سعادت را نخواهد دید


آیت‌الله جوادی آملی در دیدار با معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده خطاب به مسئولین گفت: مواظب نفس اماره باشید. این نفس دشمنی است که تا انسان را بی‌آبرو نکند، رها نمی‌کند.

به گزارش یزدرسا به نقل ازنسیم ،شهیندخت مولاوردی در سفر به شهر قم و در دیدار با آیت‌الله جوادی آملی اظهار داشت: متأسفانه علیرغم اقدامات انجام شده، در حوزه زنان شاهد آسیب‌هایی هستیم که بررسی‌های راهبردی خود را برای رفع این آسیب‌ها انجام داده‌ایم.


معاون رییس‌ جمهور در امور زنان و خانواده ضمن اشاره به آمار زنان سرپرست خانوار و معتادان زن به برنامه‌های مشترک با وزارت رفاه و ستاد ملی مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و اظهار داشت: برای بهبود وضعیت زنان حاشیه‌نشین و سکونتگاه‌های غیررسمی با وزارت راه و شهرسازی هماهنگی‌های لازم را انجام داده‌ایم.ش


وی با اشاره به تلاش معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری برای پیگیری فعالیت دستگاه‌ها در حوزه زنان و خانواده و سیاست‌گذاری در این زمینه بیان کرد: گسترش عفاف و حجاب، تعمیق باورهای دینی، تقویت کارکرد خانواده و استیفای حقوق شرعی و قانونی زنان با کمک نهاد مرجعیت از جمله محورهای اصلی فعالیت این معاونت می‌باشد.


آیت‌الله جوادی آملی نیز در این دیدار ضمن آرزوی توفیق برای دولت یازدهم بیان کرد: کاری که برای خدا انجام شود، ماندگار خواهد بود، بنابراین خدا را در نظر داشته باشیم.


وی افزود: نباید از نظام سلطه متأثر شویم، زیرا ما در برهه‌های مختلف امتحان خود را پس داده ایم.


آیت الله جوادی آملی تأکید کرد:‌ نیمی از جمعیت جامعه زنان هستند و اگر زنان ساخته نشوند، جامعه روی سعادت را نخواهد دید.


آیت‌الله جوادی آملی خطاب به مسئولین گفت: مواظب نفس اماره باشید. این نفس دشمنی است که تا انسان را بی‌آبرو نکند، رها نمی‌کند.


وی در بخش دیگری از سخنان خود عظمت زنان را در دانشمندی آنها دانست و اظهار داشت: مودت و وحدت دو اصل است که موجب تحکیم خانواده می‌شود.

 

انتهای پیام/ص




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.