ID : 8813269

آیت‌الله قرهی: از خودگذشتگی اصلی مهم در همگرایی اصولگرایان است


این استاد حوزه علمیه در گفتگو با «نسیم» افزود: عملکرد حدادعادل در انتخابات گذشته، در دستور کار اصولگرایان قرار گیرد/ روحانیت در اتحاد اصولگرایان نقشی با ارزش دارد/ پیروی از منشور انقلاب اصولگرایی را به پیروزی می‌رساند.

به گزارش یزدرسا ،آیت‌الله قرهی، استاد حوزه علمیه المهدی در گفتگو با «نسیم» ملزومات اتحاد اصولگرایان را پرهیز از فردگرایی دانست و افزود: اصولگرایان برای دستیابی به نتیجه بهتر و رسیدن به اتحاد باید از مسائل حزبی پرهیز کنند.


وی با بیان اینکه پیروی از منویات رهبری و عمل کردن به آنها یک امر جدی است ادامه داد: ما منشوری به عنوان منشور انقلاب داریم که در آن فرمایشات امام راحل و ولی امر مسلمین در آن نوشته شده است که اصولگرایان باید بر اساس آن حرکت کنند و قطعأ در این راه به هدف خود یعنی پیروزی دست خواهند یافت.


آیت‌الله قرهی با اشاره به تجربیات گذشته اصولگرایان، از خود گذشتگی و فداکاری را اصلی مهم خواند و خاطر نشان کرد: عملکرد غلامعلی حداد عادل برای اصولگرایان باید همیشه مد نظر باشد و این کار را باید در دستور کار جریان اصولگرایی قرار دهند.


وی نقش علما و روحانیت را در رسیدن به همگرایی بین اصولگرایان با ارزش و سازنده ارزیابی و تأکید کرد: از ابتدای انقلاب آنچه که نقش بسزایی داشته نقش جامعه روحانیت بوده است که گاه با بوجود آمدن اختلاف با مجمع روحانیون این اتحاد و همگرایی کمرنگ شد.


این استاد حوزه علمیه با تأکید بر اینکه هرگاه روحانیت به اتحاد برسند موجب اتحاد سایر اقشار می‌شوند تصریح کرد: یأس و ناامیدی عنوان شده از سوی برخی از اصولگرایان بعد از نتیجه انتخابات یازدهم درست نیست و باید این را لطف و عنایت خداوند دانست که آنها مشکلات را بشناسند و برای حل آن ریشه یابی کنند و از فرامین مقام معظم رهبری پیروی و اتحاد را به معنای واقعی عملیاتی کنند.

انتهای پیام/ص




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.