ID : 8534931

آیت الله نوری همدانی: آقای کامرون در توهم قرن نوزدهم است


این مرجع تقلید در درس خارج خود اظهار کرد: قرن جاری قرن بیدار شدن انسان‌ها و رو شدن چهره واقعی آمریکا، رژیم صهیونسیتی و کشورهای غربی است/ سوابق استعمارگری انگلیسی‌ها بر هیچ کس پوشیده نیست.

به گزارش یزدرسا به نقل از «نسیم»، آیت‌الله حسین نوری همدانی با اشاره به سخنان نخست وزیر انگلیس که پس از دیدار و گفت‌وگو با رئیس جمهور کشورمان صورت گرفت اظهار کرد: سوابق استعمارگری انگلیسی‌ها در کشورهای مختلف جهان بر هیچ کس پوشیده نیست و آنها همواره در طول تاریخ سعی کردند خوی استعماری خود را حفظ کرده و به غارت و چپاول کشورهای تحت سلطه خود بپردازند.


وی ادامه داد: آقای کامرون طوری صحبت می‌کند که از صحبت‌هایش می‌توان تصور کرد در قرن نوزده و یا بیستم هستیم، استعمارگران فکر می‌کنند هنوز در دنیا آقا هستند و این در حالی است که قرن جاری قرن بیدار شدن انسانها و رو شدن چهره واقعی آمریکا، رژیم صهیونسیتی و کشورهای غربی است و در این میان ایران نیز کشوری با عظمت و با قدرت شده که الگویی برای آزادگان جهان است.


این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه حمایت از غزه وظیفه انسانی و اسلامی است بیان کرد: در تجاوز اسرائیل غاصب به غزه این کشور دچار آسیب‌های و خرابی‌های زیادی شده که وظیفه اسلامی و انسانی همه است که در بازسازی غزه مشارکت کنند.


ایت الله نوری همدانی تاکید کرد: علما وظیفه دارند برای مردم روشنگری کنند تا مردم برای تسکین حال و رفع خسارات غزه کمک کنند.

انتهای پیام/ص

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.