ID : 26896494
سرپرست فرمانداری بافق:

ایجاد پهنه تولید مواد غذایی در بافق/ عده ای فرهنگ کار را نشانه گرفتند


فرماندار بافق از فراهم کردن پهنه مواد غذایی در نزدیکی شهر برای جوانان جویای کار خبر داد.

به گزارش یزدرسا به نقل از بافق خبر؛نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی بافق با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق و وجمعی از فعالین این عرصه در سالن اداره ارشاد این شهر برگزار شد.

محمد زاده رحمانی گفت: در بحث صنایع غذایی متقاضی زیاد است ولی مسیر رفت وآمد ۳۵کیلومتری شهرک صنعتی باعث بروز مشکلاتی می شود به همین خاطر در تلاش هستیم در نزدیکی شهر پهنه ای به نام پهنه صنایع غذایی را برای افرادی که جویای کار هستند را فراهم کنیم و با امکانات در اختیارشان قرار دهیم.

فرماندار بافق در ادامه گفت: عده ای فرهنگ کار را نشانه گرفته اند اگر جهاد کشاورزی پیگیری می کند وبه عنوان مثال واحد تولید قارچ یا واحد دیگری را راه اندازی می کند می بینیم در رسانه ها اعلام می کنند واحد قارچ بی بی سکینه یا اسم دیگری می گذارند که این نشان می دهد یا آگاهی نیست یا اینقدر شعور نیست که یک فردی آمده و به هرطریقی واحدی را بدون هیچگونه تسهیلاتی راه انداخته است بیاییم در فضای مجازی آنها را مورد تمسخر قرار دهیم.

زاده رحمانی اظهار داشت: نمی فهمیم که فرهنگ کار را نشانه گرفتیم ومتاسفانه همه چیز را داریم از دریچه صنعت می بینیم ونمی دانیم که همین صنعت چه بلایی سر جامعه ما آورده است.

انتهای پیام/ع.ع

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.