ID : 26637698
رئیس انجمن نمایش بافق:

ایرادات نمایش گروه آرین مستند ارائه شد؛اماکن و ارشاد بافق تصمیم گیری خواهند کرد


کاظم قانعی گفت: نظر نهایی و تصمیم گیری در خصوص تخلفات گروه آرین را رئیس اداره ارشاد و اماکن باید اعلام کنند.

یزد رسا ؛ رئیس انجمن نمایش بافق در گفتگو با بافق خبر؛در خصوص جلسه امروز صبح اداره ارشاد شهرستان بافق در مورد اجرای مسئله دار گروه نمایش ایام الله دهه فجر آرین گفت: نظر نهایی و تصمیم گیری در خصوص تخلفات این گروه را رئیس اداره ارشاد و اماکن باید اعلام کنند.

کاظم قانعی افزود:ایرادات اجرای نمایش های ایام به صورت مستند ارائه شده و نظر نهایی و تصمیم گیری را رئیس اداره ارشاد و اماکن باید اعلام کنند.

وی در مورد نحوه نظارت بر اجرای نمایش گروه های مختلف در طول سال بیان کرد: گروه های نمایشی برای اجرا ، ماه ها تمرین می کنند ، در ابتدا متن نمایش به اداره ارشاد ارائه شده و هیئت بازبینی متشکل از ۵ کارشناس در امور سیاسی ،مذهبی و هنری و اجتماعی در مورد آن نظر می دهند ؛ چناچه از نظر مذهبی ، هنری یا اجتماعی اشکالی داشته باشد اعلام می کنند که گروه باید آن را برای اجرا رفع کند.
رئیس انجمن نمایش بافق خاطر نشان کرد: تصمیم گرفته شده از این پس برای تمام نمایش ها در مرحله اجرا برای بازبینی فیلم برداری شود  تا مشکلات اینچنین پیش نیاید.

وی تاکید کرد: نظارت باید از طرف مسئولین در تمام مراحل باشد تا اگر در حین اجرا توسط بازیگران مورد خاصی پیش آمد تذکر داده شود و تلاش های شبانه روزی گروه نمایش زیر سوال نرود.

انتهای پیام/م.ف

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.