ID : 35568558
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه:

ایمان و اراده جوانان، سرمایه‌های دشمن برای براندازی انقلاب را بر باد داده است


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه گفت : هدر رفتن سرمایه‌های دشمن جهت منحرف کردن اندیشه‌های انقلابی جوانان، نشانه اراده قوی و ایمان جوانان است.

به گزارش یزدرسا، علی فاتحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، در آستانه هفته بسیج دانش‌آموزی، اظهار کرد : هشتم آبان سال 59 نوجوان بسیجی و دلاور شهید حسین فهمیده، با بستن نارنجک به کمر خود و منهدم کردن تانک دشمن، حماسه‌ای جاویدان و عبرت‌انگیز در تاریخ ایران رقم زد.

فاتحی ضمن گرامیداشت یاد و خاطر 50 شهید دانش‌آموز شهرستان ابرکوه، گفت : هشتم آبان که تحت عنوان «روز نوجوان» و «بسیج دانش‌آموزی» در تقویم نام‌گذاری شده است، فرصت مناسبی است تا رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و شجاعت نوجوانان دفاع مقدس برای نسل امروز زنده شود و سرلوحه زندگی آنان قرار گیرد.

وی بیان کرد : ازآنجاکه جوانان با نیروی علم، اراده، پشتکار و استقامت، امیدهای ملت و آینده‌سازان کشور هستند، دشمنان برای سست کردن اعتقادات و تفکرات اسلامی و انقلابی آنها، بارها و بارها هزینه‌های گزافی خرج کرده و به هدف خود نرسیده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه تصریح کرد : هدر رفتن سرمایه‌های دشمن و به نتیجه نرسیدن اهداف آنها جهت منحرف کردن تفکرات و اندیشه‌های جوانان انقلابی، نشانه اراده قوی و ایمان جوانان ما است.

فاتحی خاطر نشان کرد : نواختن زنگ ایثار و شهادت، رزمایش پدافند غیرعامل، نشست‌های روشنگری، سیاسی و فرهنگی، یادواره شهدای دانش‌آموز و غبارروبی گلزار شهدا، همایش پیاده‌روی و کوهنوردی، حضور در نماز جمعه، دیدار با خانواده شهدا، مسابقات فرهنگی، ورزشی و... از اهم برنامه‌هایی است که هم‌زمان با هفته بسیج دانش‌آموزی در شهرستان، برگزار می‌شود.

وی ادامه داد : برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی با همکاری اداره آموزش‌وپرورش و کانون بسیج فرهنگیان ابرکوه، در کلیه واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی در مدارس شهرستان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ف




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.