ID : 13910572
اخطارهای محیط زیست به صنایع اردکان/آیا صنایع اردکان پاک و بی‌خطرند؟

این مدارک را به صنایع آلاینده اردکان ببرید تا ماشین هدیه بگیرید! +اسناد


برخی از این صنایع آلاینده اردکان با پررویی هرچه تمام تر خود را جز پاک ترین صنایع کشور می دانند و علنا در صدا و سیما اعلام می کنند اگر کسی توانست کوچکترین مدرکی دال بر آلاینده بودن این کارخانجات ارائه نماید به وی ماشین هدیه خواهند داد.

به گزارش یزد رسا به نقل از اردکان خبر، توسعه نامتوازن صنایع و کارشناسانه نبودن آن موجب رشد بی رویه صنایع آلاینده و پرمصرف شده است.

مدتی است تعدادی از اخطاریه های اداره محیط زیست شهرستان اردکان به صنایع در شبکه های مجازی منتشر شده و موجب ناراحتی گسترده مردم این شهرستان شده است.

نکته جالب ان است که برخی از این صنایع با پررویی هرچه تمام تر خود را جز پاک ترین صنایع کشور می دانند و علنا در صدا و سیما اعلام می کنند اگر کسی توانست کوچکترین مدرکی دال بر آلاینده بودن این کارخانجات ارائه نماید به وی ماشین هدیه خواهند داد.

چه مدرکی رسمی تر و معتبرتر از اخطار اداره محیط زیست به این صنایع می باشد، بازی با سلامت جسمانی و روانی مردم انگار کافی نیست که این صنایع مردم را با این اظهارات به تمسخر گرفته اند چون برای  سنجش و اثبات آلایندگی این صنایع غول پیکر باید دستگاه هایی چند صد میلیونی و گاها میلیاردی داشت تا بتوان میزان آلایندگی را تشخیص داد در ضمن در مورد برخی از تاثیرات این آلودگی ها بر روی محیط زیست و افراد به سال ها زمان نیاز است.

اما متاسفانه روز به روز شاهد احداث صنایع جدید و افزایش میزان آلایندگی و مصرف زیاد آب در این صنایع هستیم.

امیدواریم مسئولین شهرستان در اقدامی قاطع با صنایع آلاینده برخورد کنند و شاهد اقداماتی کارشناسانه در زمینه احداث صنایع جدید و بررسی همه جوانب و معضلات فرهنگی، امنیتی و زیست محیطی صنایع باشیم و از احداث صنایع آلاینده ای همچون فولاد و … جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ع






summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.