ID : 12069292

آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه میبد +تصاویر


مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان میبد با حضور مدیر کل اوقاف استان، رئیس دفتر امام جمعه ، فرماندار،متولیان و هیئت امنای امامزادگان در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد.

به گزارش یزد رسا، حسین فلاح فرماندار شهرستان میبد در آیین تکریم و معارفه روسای اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) افزود: امامزادگان و بقاع متبرکه از ظرفیت بسیار بالای فرهنگی برخوردار هستند.


وی اقدامات عمرانی و فرهنگی امامزادگان را قابل تقدیر دانست و اظهار داشت: خادمین و هیئت امنای امامزادگان به صورت افتخاری و فی سبیل الله کار های بزرگی را انجام داده اند.


فرماندار میبد در ادامه افزود: تعامل دستگاه های اداری با اوقاف در بهره وری بیش از پیش موقوفات و تبدیل به احسن کردن آن موثر است و از تضییع حقوق موقوفات جلوگیری خواهد کرد.


فلاح در پایان اجرای نیات واقفین و استفاده بهینه از موقوفات را در کاهش ناهنجاری های اجتماعی موثر دانست و از خدمات حجت الاسلام شفقت پور تجلیل و برای حجت الاسلام کرمی آرزوی موفقیت نمود.


حجت الاسلام غلامرضا عادل مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد نیز در این جلسه ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه (س) و حضرت امام خمینی (ره) افزود: یکی از افتخارات مدیران اوقاف خدمتگذاری به اهل بیت و امامزادگان است.


مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد در ادامه گفت: تجلی خیر کثیر کوثر امامزادگان هستند و عشق و ارادت مردم نسبت به خاندان اهل بیت همواره در آبادانی و عمران بقاع متبرکه موثر بوده است.


وی ساماندهی وضعیت موقوفات و اجرای نیات واقفین خیراندیش رااز وظائف و رسالت های اصلی در سازمان اوقاف برشمرد و افزود: وقف همواره در خدمت جامعه و مردم و مطابق نیاز های روز بوده است.


عادل در ادامه با اشاره به برخی قوانین و مقررات شرعی مانند عدم خرید و فروش وقف تصریح کرد: در حقیقت رمز ماندگاری موقوفات همین قواعد و قوانین است و این خود از زیبایی های وقف محسوب می شود.
این مقام مسئول تصریح کرد: در این سنت حسنه باید غبطه وقف رعایت گرددو ما همگی نسبت به آن و ترویج این فرهنگ و همچنین صیانت از حقوق آن وظیفه داریم.


در پایان از زحمات و تلاش های حجت الاسلام سید ابراهیم شفقت پور تجلیل و حجت الاسلام مجید کرمی به عنوان رئیس جدید اوقاف و امور خیریه شهرستان میبد معرفی شد.

منبع:روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه یزد

انتهای پیام/ع






summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.