ID : 1060347
عصر امروز؛

بارش نیم ساعته برف؛ کوه های تفت را سفید پوش کرد/آماده باش عوامل امدادی تفت


همزمان با آغاز ماه آذر، آخرین ماه از فصل پائیز، تفت چهره‌ای زمستانی به خود گرفته و ارتفاعات آن سفید پوش شده است.

به گزارش خبرنگار یزد رسا از تفت همزمان با آغاز ماه آذر، آخرین ماه از فصل پائیز،شهر تفت چهره‌ای زمستانی به خود گرفته و ارتفاعات آن سفید پوش شده است.

بارش‌های این شهرستان که در ابتدا به صورت باران بود، در ۴۸ ساعت گذشته بیش از ۴۶ میلیمتر بوده و از عصر دیروز به برف تبدیل شد و در شهر تفت تا ۳۰ دقیقه ادامه داشت البته این بارش در روستاها از ساعت ۱۵ آغازشد.

 برف روستاهای اسلامیه، سانیج، سخوید، بیداخوید، ده بالا، طزرجان، علی آباد و ارتفاعات شیرکوه را سفید پوش کرده است.

رییس ستاد بحران شهرستان تفت نیز در گفتگو با خبرنگار یزد رسا گفت: با توجه به افت شدید دمایی و سردی هوا احتمال لغزندگی و یخبندان محورهای کوهستانی این شهرستان به ویژه در گردنه علی آباد و سخوید وجود دارد.

علی اکبر سبزواری با اشاره به تمهیدات امدادی شهرستان تفت برای رفع حادثه و مشکل احتمالی ابراز داشت: همراه داشتن وسایل گرمایشی  و زنجیر چرخ و سرعت مطمئنه به تمام رانندگانی که قصد عبور از این محور ها را دارند، توصیه می شود.

وی از آماده باش عوامل راهداری و هلال احمر تفت برای رویاروی با حوادث احتمالی جاده و امداد رسانی خبر داد و ابراز داشت: راهداران دلسوز تفتی از عصر دیروز در مسیر های تردد در حال انجام وظیفه هستند و تمام راه های مواصلاتی شهرستان تفت باز می باشد.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.