ID : 32179170

بازدید امام جمعه بافق از پروژه‌های شهرداری +تصاویر


عصر امروز امام‌جمعه بافق و جمعی از مسئولین از پروژه‌های در دست اقدام شهرداری شهرستان بازدید کردند.

به گزارش یزدرسا به نقل از بافق خبر؛ عصر امروز حجت‌الاسلام سید جواد سلیمانی امام‌جمعه بافق، سید علی نوروز زاده شهردار، اعضای شورای شهر و اصحاب رسانه از پروژه‌های در دست‌ساخت شهرداری بافق بازدید کردند.

در این بازدید سید علی نوروز زاده شهردار بافق گفت: برای سال 1396 و 1397 بیش از 30 پروژه بزرگ طراحی و برنامه‌ریزی‌شده که بااعتباری بالغ‌بر 35 میلیارد تومان در حال ساخت است.

وی در ادامه افزود: این پروژه‌ها در بخش‌های ترافیکی، پارکی و تفریحی، فضاسازی و محوطه‌سازی میدان‌ها و پیاده‌روها، تفرجگاه‎ها و عناصری که لازم است که مردم اوقات فراغتشان را در آن فضاها به نحو بهتری پر کنند طراحی‌شده است.

 نوروز زاده اظهار داشت: از مجموع پروژه‌های برنامه‌ریزی‌شده بیش از 45 درصد در ماه‌های باقیمانده سال 1396 و مابقی نیز در سال بعد مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

 در ادامه این بازدید سید محمد باقی زاده رئیس شورای شهر بافق نیز تصریح کرد: شورای پنجم بر اساس سیاست‌گذاری‌هایی که در طول این 4 سال پیش‌بینی کرده آینده خیلی خوبی را برای شهر بافق چه در بحث گردشگری، توسعه عمران و آبادانی و بحث فرهنگی و با توجه به تشکیل کمیته‌هایی که در شورا تشکیل‌شده از نخبگان شهر دعوت کردیم و امیدواریم شهری آباد برای همشهریان عزیز فراهم کنیم.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.