ID : 39947332
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان یزد اعلام کرد

بازگشت دوباره یک شهرستان استان یزد به وضعیت قرمز کرونایی/ فعلا رنگ آبی کرونایی نداریم


اسلامی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان یزد گفت: یکی از شهرستان‌های استان به وضعیت قرمز کرونایی بازگشت و هیچ شهری به رنگ آبی بازنگشته است.

علیرضا اسلامی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به وضعیت رنگ بندی کرونایی شهرستان‌های استان یزد، گفت: در حال حاضر با کاهش تعداد مبتلایان کرونا در استان شاهد تغییر رنگ‌بندی‌ها در شهرستان‌ها هستیم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان یزد با بیان اینکه شهرستان بافق در رنگ بندی جدید در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفت، اضافه کرد: هیچ کدام از شهرستان‌های استان یزد در وضعیت آبی کرونایی قرار ندارند.

وی وضعیت چهار شهرستان را نارنجی بیان و عنوان کرد: همچنین دو شهرستان در وضعیت زرد و 5 شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

اسلامی با بیان اینکه یکی از نکات حائز اهمیت، بازگشت دوباره شهرستان مهریز به وضعیت قرمز کرونایی بود، خاطرنشان کرد: شهرستان مهریز در نقشه رنگ بندی کرونایی روز ۷ اسفندماه در وضعیت نارنجی بود که با بالارفتن تعداد مبتلایان، امروز دوباره به وضعیت قرمز بازگشت.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان یزد ادامه داد: این بازگشت به وضعیت قرمز می‌تواند برای دیگر شهرستان نیز اتفاق بیافتد پس لازم است تا همشهریان نسبت به رعایت شیوه‌نامه بهداشتی دقت نظر بیشتری داشته باشند تا ان‌شاءالله ایام نوروز با مشکل مواجه نشوند.

انتهای پیام/خ




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.