ID : 28107266
هر دم از این باغ بری میرسد؛

بازی با افکار عمومی با اهداف تکراری مدیریت سنگ آهن مرکزی در سال 95 و 96


انتشار بروشور اهداف شرکت سنگ آهن در سالهای 95 و 96 از مدیریت ضعیف و بازی با افکار عمومی بافق می گوید.

به گزارش یزد رسا به نقل از  بافق خبر؛سال گذشته شرکت سنگ آهن مرکزی بافق با انتشار بروشوری اهداف سیستم مدیریت یکپارچه این شرکت معدنی را منتشر کرد که تصویر آنرا در زیر مشاهده می کنید.

 

 

با آغاز سال 96 بروشور دیگری از اهداف این شرکت در سال 96 منتشر شد که تصویر آنرا در زیر مشاهده خواهیم کرد.

 

 

اگر کمی در هدف های منتشر شده این شرکت معدنی در سالهای 95 و 96 بیشتر دقت کنیم موارد زیر جالب توجه خواهد بود.

علیرغم اینکه سال 96 توسط مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال نامگذاری شد تولید محصول آگلومره در سال 96 نسبت به 95 کاهش 5 برابری خواهد داشت.این در حالی است که سال گذشته مدیرعامل سنگ آهن در یک مانور رسانه ای از صادرات این محصول به هند خبر داد و برای کارگران این شرکت بارقه ای از امید و پرداخت حقوق های معوق ایجاد کرد اما انگار بیماری اقتصادی دولت به مدیریت سنگ آهن مرکزی هم سرایت کرده است.

تولید سنگ آهن دانه بندی شده در سال 96 نسبت به 95 با کاهشی قریب به یک میلیون تن روبرو خواهد بود.

ساخت کارخانه گندله 5 میلیون تنی که سال 95 قرار بود تا 44 درصد پیشرفت داشته باشد و مدیران ان از پیشرفت میلیمتری و کمتراز 40 درصد خبر می دهند در سال 96 وعده پیشرفت 75 درصدی داده شده است!

پیشرفت فاضلاب شهری که در سال 95 تا 55 درصد برنامه ریزی شده بود اما مسئولان استان میزان پیشرفت فیزیکی شبکه شهری را 25 درصد اعلام کرده اند بازهم عسکری وعده پیشرفت 55 درصدی داده است .یعنی هیچ کاری در سال 95 انجام نشده است؟

حال باید دید مدیریت سنگ آهن نیز همسو با برنامه های ضد اقتصاد مقاومتی دولت قرار است رویه آنها را خلاف دستورات مؤکد رهبری پیش ببرد؟ یا اینکه سنگ آهن با اینگونه مدیریت نتوانسته به اهداف پیش بینی شده در سال 95 دست یابد و دوباره با جابجا کردن آیتم ها در بروشورهای منتشر شده به نوعی درجا زده است؟

انتهای پیام/م.ف

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.