ID : 930391
فرماندار بافق در دیدار با برخی از اعضای شورای شهر منتخب:

بافق برای احقاق حقوق خود، به تعامل و آرامش نیاز دارد


عصر دیروز، فرماندار بافق نشستی را با برخی از اعضای شورای شهر منتخب در اتاق معاونت فرمانداری شهرستان برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار یزد رسا از بافق، در ابتدای این دیدار که معاون فرماندار و بخشدار بخش مرکزی بافق نیز حضور داشتند ، فرماندار شهرستان بافق از فرایند سنگین انتخابات ۲۴ خردادماه گفت و اظهار داشت: برگزاری مناسب انتخابات در شهرستان بافق را مدیون عنایت خداوند متعال هستیم.

مهدی خاوری در ادامه با اشاره به اینکه  شهرستان بافق برای رسیدن به آن چیزی که استحقاقش را دارد، در مرحله نخست به آرامش و بعد از آن به تعامل نیاز دارد عنوان کرد: منیت خطرناک است و باید به وحدت هر چه بیشتر روی آورد. هزینه های بافق باید با برنامه و استراتژیک منظم خرج شود.

وی با بیان این مطلب که "امام جمعه ای با دید وسیع حجت الاسلام سلیمانی در استان یزد ، کم داریم" ، وحدت میان مسئولان بافق را مثال زدنی عنوان کرد و گفت: شورای شهر منتخب ، جوان و همگن می باشد و اگر اعضای شورای شهر با یکدیگر بوده و قوی باشند ، دغدغه شهر به فرمانداری کشیده نمی شود.

نشست-فرماندار-با-اعضای-شورای-شهر-منتخب-بافق

فرماندار بافق در بخش دیگری از سخنان خود ، تصریح کرد: رئیس جمهور منتخب فضایی ایجاد کرده است که همه از آن لذت می برند و به آینده امید پیدا کرده اند.

دهقان خاوری با اشاره به اینکه  برنامه بافق ۱۴۰۴ ، آماده است بیان داشت: دکتر حاتمی نسب به عنوان ناظر کار ، به عدم انحراف نقشه بافق کمک می کند و تفاوت بافق با دیگر شهرستان ها این می باشد که در این مسیر ، زودتر به حرکت درآمده است.

وی گفت: برای رفع مسائل شهری ، با آنالیز مناسب با مقامات استانداری در ارتباط بودم. متاسفانه در شهرستان بافق فرهنگ کار اشتباهی حاکم است که باید تغییر کند در غیر اینصورت هیچ فایده ای ندارد.

فرماندار بافق در پایان صحبت های خود این نکته را یادآور شد که وظیفه مدار می باشد و در خصوص فعالیت هایی که انجام می دهد ، کمتر مصاحبه می کند.

گفتنی است پس از اتمام سخنان مهدی دهقان خاوری ، هر یک از اعضای شورای اسلامی شهر منتخب حاضر در جلسه ، مطالبی را عنوان کردند.

محمدحسن تشکری سیستم کاری شورای منتخب را شرح داد و افزود: مردم فهیم بافق ، با پتانسیل منطق ، مطالبات شان را به پیش خواهند برد.

وی ادامه داد: شهردار آینده بافق چه شهردار فعلی باشد چه شخص دیگری انتخاب شود ، باید خیلی قوی تر از این حالت فعالیت کند.

مهدی طالعی گفت: مشکلی که در طی ۸ سال اخیر شهرستان بافق با آن مواجه بود ، تغییر مداوم فرماندارش بود.

وی خاطرنشان کرد: طی جلسات خودمانی ، تعهد داشتیم که شورای شهر چهارم ، به دور از سیاسی کاری باشد تا گام مثبت برای آبادانی شهر برداریم.

حسن امیرزاده دیگر عضو شورای منتخب بافق ، به بیان مواردی از مشکلات حال حاضر شهرستان بافق از جمله نابسامانی وضعیت ترمینال مسافربری بافق در یزد و … پرداخت و عنوان کرد: نمی خواهیم بر سر مردم کلاه بگذاریم. بافق نیاز به سرمایه گذاری دارد.

در پایان این جلسه که بیش از ۲ ساعت بطول انجامید ، مهدی رنجبر (عضو شورای منتخب) گفت: شورای منتخب شهر بافق تاکنون هفت جلسه برگزار کرده و پیرامون مسائل مختلفی صحبت شده است.

وی افزود: شورای منتخب بافق قصد دارد یک پایگاه اطلاع رسانی ایجاد کند تا به وسیله آن ، شفاف سازی کنیم.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.