ID : 3545907
امیر پوردستان در مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان هوانیروز:

بالگردهای هوانیروز با راکت‌ و موشک‌های هدایت‌شونده آماده مقابله با تهدیدات هستند


فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز بالگردهای ما با راکت‌ها و موشک‌های هدایت‌شونده که هم قدرت و هم دقت بسیار بالایی دارند، آماده مقابله با هر تهدید زمینی هستند.

به گزارش یزدرسا، امیراحمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم جشن فارغ‌التحصیلی 120 نفر از خلبانان و مهندسین پرواز هوانیروز که صبح امروز در دانشگاه افسری امام علی برگزار شد، اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و خروج مستشاران اعتماد به نفسی که امام (ره) و نماینده ایشان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به متخصصان داخلی دادند، باعث شد فرزندان این کشور دل بالگردان را بشکافند و یگان‌ها را آماده پرواز نگه دارند.

وی ضمن اعلام تبریک سرلشکر صالحی به دانش‌آموختگان هوانیروز تصریح کرد: ما باید به گونه‌ای عمل کنیم که ملت به وجودمان افتخار کند.

وی تصریح کرد:‌ حضور مومنانه خلبانان هوانیروز در صحنه ضربات مهلکی را به ضد انقلاب وارد کرد و همچنین بالگردهای هوانیروز چونان پرندگان ابابیل بر فیل‌های ارتش بعثی عراق نازل شدند و تانک‌ها و نفربرهای عراق را از بین بردند.

پوردستان با بیان اینکه 150 شهید هوانیروز دردفاع مقدس گواه این افتخارات است،‌گفت: هوانیروز مجموعه‌ای زنده، پویا و بانشاط است و بدون وابستگی به خارج از کشور و بالفعل کردن ظرفیت‌های داخلی خدماتش را به نظام مقدس جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح ارائه می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه هوانیروز همه نیازمندی‌های داخل را برآورده کرده و همچنین می‌تواند دانشجویان کشورهای دوست و مسلمان را آموزش دهد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: هوانیروز و پنها از قابلیت عملیاتی خوبی برخوردارند و امروز یگان‌های ما به خوبی با نبرد در شرایط ناهمتراز آشنا هستند.

وی افزود: امروز بالگردهای ما با راکت‌ها و موشک‌های هدایت شونده که هم قدرت تخریب و هم دقت بسیار بالایی دارند آماده‌اند با هر تهدید زمینی مقابله کنند و قدرت سرباز مسلمان ایرانی را به رخ جهانیان بکشد.

فارس




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.