ID : 29539970

بانوان انقلابی دارالعباده جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند


بانوان انقلابی دیار دارالعباده همزمان با برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس با لبیک به پیام رهبر معظم انقلاب با محکومیت جنایات اسرائیل در جهان، خواستار آزادی قدس شریف و فلسطین اشغالی شدند.

به گزارش یزدرسا به نقل از یزدبانو، صبح امروز از اولین ساعت برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس(ساعت11) بانوان انقلابی و شهید پرور یزدی همچون دیگر صحنه های انقلابی حضور خودجوش و پرشوری داشتند.

بانوان یزدی به همراه کودکان کوچک و حتی شیرخواره در هوای گرم کویر و با حجاب کامل اسلامی و با مشت های گره کرده شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند.

برخی کودکان و نوجوانان یزدی با شور و شوق، پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی را در دست داشتند و شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر می دادند و برخی از کودکا و نوجوانان ملبس به چفیه های فلسطینی بودند.

این گزارش می افزاید: بانوان یزدی از اقشار مختلف اعم از خانه دار، کارمند، معلم، دانشجو و دانش آموز به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیکی دیگر گفتند.

راهپیمایان یزدی متشکل از مردان و زنان انقلابی این دیار مسیر میدان شهید بهشتی را با دهان روزه و با دردست داشتن پلاکاردهایی از تمثال مبارک حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب و پلاکاردهایی حاوی شعارهای ضد استکبار در مسیر خیابان امام خمینی(ره) پیمودند.

راهپیمایان یزدی پس از عبور از چهار راه شهدای یزد وارد خیابان تاریخی قیام شدند و در این مسیر شعار های کوبنده « این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده»، « مرگ بر ضد ولایت فقیه»، « نام امام و شهدا زنده است،  نهضت ما همیشه پاینده است»، « وصیت تمامی شهیدان   پیروی از رهبری است و قرآن»، «ولایت فقیه اصل دین است، محور اتحاد مسلمین است»، «یاد امام خمینی پاینده باد، رهبر ما خامنه‌ای زنده باد»، «مثلث شوم و پلید ابلیس، آمریکا و اسرائیل و انگلیس»، « فرموده امام امت ماست، اسرائیل اسرائیل دشمن اصلی ماست»، /نرژيم اشغالگر فلسطين، بايد شود محو ز روي زمين»، «دولت جعلی رژیم صهیون با دست اُمّت می‌شود سرنگون» و...

براساس این گزارش، در طول مسیر راهپیمایی ماشین های آتشنشانی با پاشیدن آب مسیر را برای عبور راهپیمایان خنک می کردند و برخی گروههای فعال فرهنگی و اجتماعی برنامه های مختلفی از جمله برپایی ایستگاه‌های نقاشی برای کودکان، پایگاه‌های سلامت و نشست‌های تبیینی با موضوع قدس و فلسطین در قالب حلقه‌های صالحین برای راهپیمایان اجرا کردند.

اهم حواشی طول مسیر راهپیمایی شهر یزد، نمایش موشک نمایش موشک ذوالفقار در چهارراه شهدا، امضای طومار درخواست دیدار با رهبر انقلاب، به آتش کشیده شدن پرچم آمریکا و اسرائیل، حضور مسئولان، طلاب و روحانیون، ورزشکاران، مهاجران افغانی و زرتشتیان به شمار می رود.

لازم به ذکر است: هم اکنون راهپیمایان یزدی وارد مسجد ملااسماعیل شده اند و نماینده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در حال قرائت قطعنامه پایانی و سراسری روز جهانی قدس است و شرکت کنندگان در این مراسم با سردادن شعار« الله اکبر خامنه ای رهبر» هر بند از این قطعنامه را تأیید می کنند.

انتهای پیام / ص

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.