ID : 20316427
در هفته كار و كارگر؛

بانوان كارگر استان يزد تجلیل شدند


به مناسبت گراميداشت هفته كار و بزرگداشت مقام كارگر،مراسم تجليل از بانوان كارگر يزد برگزار شد.

به گزارش یزد رسا؛ در روزي كه به نام زنان، كار و توسعه اجتماعي نامگذاري شده است،مراسم تجليل از بانوان كارگر استان يزد با حضور جمعي از نمايندگان زن جامعه گارگري ، مدير كل بانوان و خانواده استانداري، مدير اداره تعاون كار و رفاه اجتماعي شهرستان يزد، محمد علي دهقاني،دبير خانه كارگر و  مشاور امور بانوان و خانواده اداره كل تعاون كار و رفاه اجتماعي برگزار شد.
در ابتداي اين مراسم دبير اتحاديه زنان كارگر بيان كرد:اتحاديه مذكور در سال 1381 تأسيس و موارد حمايتي كارگران را بر عهده دارد كه در اين زمينه به آسيب شناسي و حل مشكلات پرداخته مي شود.
 در ادامه گزارشي از  مشكلات غالب زنان كارگر عنوان و اولويت تعديل نيروي زن در مراكز صنعتي تعطيل و نيمه تعطيل- بيمه زنان قاليباف - حداقل بودن دريافتي زنان نسبت به مردان كارگر - عدم اجراي طرح طبقه بندي مشاغل در كارگاه هاي 50 نفره بيان و مورد تبادل نظر قرار گرفت.
سپس فخرالسادات خامسي هامانه، مدير كل بانوان و خانواده استانداري ضمن تبريك هفته كار و كارگر عنوان نمود: از جمله مهمترين دغدغه هاي مسئولين دولت تدبير و اميد ، مسائل مربوط به زنان كارگر مي باشد كه در سالجاري با توجه به شعار اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل،توجه به جايگاه زنان كارگر كه نيمي از خيل اجتماع را تشكيل ميدهند از اهم امور مي باشد.
اين جلسه با مطرح شدن مسائل و مشكلات كارگران و پرسش و پاسخ پايان يافت.
 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.