ID : 26721849
مديركل دفتر بانوان استانداري يزد:

بانوان یزدی پایبندی خود به آرمان‌های انقلاب را در راهپیمایی 22بهمن نشان خواهند داد


مديركل دفتر بانوان استانداري يزد در پیامی از بانوان یزدی خواست تا با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه، نشان دهند بانوان ایران‌زمین هنوز هم به آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی پایبند هستند.

به گزارش یزد رسا به نقل از  یزدبانو؛ رقیه کرمانیان، مديركل دفتر بانوان استانداري يزد در پیامی از عموم زنان استان یزد دعوت کرد تا در راهپیمایی 22بهمن ماه به طور گسترده و پرشور شرکت کنند.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تداعی‌کنندۀ اتّحاد و یکپارچکی ملّت ایران و یادآور آرمان عظیم «تحوّل» برای همۀ ایرانیان است.

اینک که به لطف پروردگار، رهبری‌های امام خمینی(ره) و دلسوزی‌های مقام معظم رهبری و تکاپوهای یاران و دوستداران نظام به «استقلال» و «آزادی» رسیده‌ایم، «جمهوری اسلامی» را ارج می‌نهیم و برای بازخوانی مشارکت بانوان دراین پیروزی بزرگ به میدان اتّحاد و همبستگی خواهیم آمد.

تردید نداریم پیروزی انقلاب اسلامی ایران رویدادی مبارک است که با همدلی و همبستگی همۀ ایرانیان اعم از مرد و زن رقم خورده است.

از همۀ بانوان ایران زمین، چه آنهایی که در صحنه‌های روشنگری حضور داشتند و چه آنهایی که برکات این پیروزی را به چشم دل دیده‌اند خواستاریم تا برای یادآوری مجاهدت‌ها، شهادت‌ها، صبرها و استقامت‌های آن روزگار به عرصه بیایند و در سالروز ایام‌الله فجر نشان دهند بانوان ایران‌زمین هنوز هم به آرمان‌های اصیل جامعۀ اسلامی پایبند هستند.

انقلاب اسلامی ایران آغازگر تحولات بزرگ در تاریخ سیاسی کشور و آغازگر رشد و تعالی بانوان ایران زمین بود و ما بانوان استان یزد همانند گذشته نشان خواهیم داد در مقابل هرگونه استبداد ایستاده‌ایم و با ایمان به برابری و عدالت «ظلم‌ستیزی» و «حق‌طلبی» را فریاد خواهیم زد.

وعدۀ فریاد ما بانوان یزدی، راهپیمایی 22بهمن ماه 1395

رقيه كرمانيان

مديركل دفتر بانوان استانداري يزد

انتهای پیام/ش




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.