ID : 21255229
فرماندار ابرکوه:

باید با نظارت دقیق بر مراکز ترک اعتیاد عملکرد بهبودی معتادان را تسریع کرد


فرماندار ابرکوه در جلسه شوراي هماهنگي مواد مخدر شهرستان گفت: بايد نظارت دقيقي بر مراكز ترک اعتیاد داشت و آن ها را در تسريع بهبودي عملكردشان ياري نمود.

به گزارش یزدرسا به نقل از سرو ابركوه جلسه شوراي هماهنگي مواد مخدر شهرستان به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر با حضور علی روستايي دبير شوراي مربوطه استان يزد و فرماندار در محل فرمانداري برگزار گرديد.

در اين جلسه سيد نبي رسولي فرماندار ابرکوه، گزارشي از جلسات شوراي مواد مخدر در سال 94 را مطرح و در زمينه پيشگيري و درمان معتادان و اهميت مبارزه با مواد مخدر خواستار همكاري بين بخشي كليه دستگاهها و كار فرهنگي و آموزش جوانان در اين خصوص شد.

فرماندار عملكرد كمپ هاي ترك اعتياد، مراكز كلينيك درماني اعتياد و سازمان معتادان گمنام را خوب توصيف كرد و تاكيد كرد: بايد نظارت دقيقي بر اين مراكز داشت و آن ها را در تسريع بهبودي عملكردشان ياري نمود.

وي تصريح كرد: با شناسايي خانه هاي قديمي و مشكوك به فروش مواد مخدر از طريق قانون بايد برخورد جدي با آن ها داشت تا به اميد آنكه اين خلاف كاران تقليل يابند.

سپس روستايي دبير شوراي مواد مخدر استان ضمن تشكر از برگزاري جلسات و عملكرد خوب شهرستان با تاييد صحبت هاي فرماندار همکاری خود را در اين موضوع اعلام داشت و خاطر نشان كرد: در خصوص اسكان افراد غير بومي و غريبه شهرستان كه مشكوك نيز مي باشند باید نظارت دقيق و قانوني انجام شود.

انتهای پیام /




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.