ID : 1875828
امام جمعه مروست:

باید به جد ارزش های انقلاب را حراست کنیم


امام جمعه مروست ضمن تبريک حلول سي و ششمين سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تبريك مجدد 22 بهمن ماه گفت: ارزش هایی که در پرتو انقلاب اسلامی بدست می آوریم را باید به جد حراست و حفاظت کنیم.

به گزارش يزد رسا به نقل از طنین خاتم، امام جمعه مروست در خطبه های این هفته نماز، ضمن تبریک حلول سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تبریک مجدد ۲۲ بهمن ماه گفت: ۲۲ بهمن روز شرف ، افتخار و سربلندی ملت ایران است و روزی است که ایام الله خوانده می شود.

"حجت الاسلام حسینی" افزود: به لطف خدا این سخن امام راحل که فرمودند ما انقلاب را به دنیا صادر خواهیم کرد، تحقق یافته است و در بعضی از مناطق دیگر نیز در حال تحقق است و امروز می بینیم در سازمان ملل و حتی بعضی از کشورهای دیگر نیز پیروزی انقلاب ما را جشن می گیرند.

وی همچنین اظهار داشت: ارزش هایی که در پرتو انقلاب اسلامی بدست می آوریم را باید به جد حراست و حفاظت کنیم.

حسینی در ادامه نیز از حضور حداکثری و پرشور مردم مروست در راهپیمایی ۲۲ بهمن تشکر کرد و تصریح کرد: با برنامه ریزی بهتر می توان برنامه های بهتری در راهپیمایی ها داشت و از مردم بهتر استفاده کرد.

امام جمعه مروست در ادامه توضیحاتی را در خصوص قضایای ابتدای انقلاب و همراهی مردم با امام ، علی رقم جلوگیری های شاه و بختیار و حکومت نظامی ها برای نمازگزاران ارائه داد و اذعان داشت: به فضل پروردگار و حضور مردم در صحنه تمام نقشه هایی که برای انقلاب کشیده بودند نقش بر آب شد و انقلاب پیروز شد و شما نیز سعی کنید در عرصه انقلاب حضورتان پررنگ باشد.

حسینی همچنین اشاره ای به ۲۵ بهمن ماه سالروز قیام مختار ثقفی  و سالروز حکم ارتداد سلمان رشدی توسط امام خمینی در سال ۶۷ کرد و یاد آور شد:در چنین روزی درسال ۱۳۶۷ فتوای امام ضمن خنثی کردن این جریان، دولت‌های اسلامی و پیروان سایر ادیان الهی را نسبت به کلید خوردن یک نبرد تمام‌ عیار تبلیغاتی و جنگ رسانه‌ای توسط نظام سلطه و کانون های شیطانی تفکرات و اندیشه‌های غربی و صهیونیستی هوشیار کرد.

حجت الاسلام حسنی به پرورش و آموزش گروهک های آدم کش و هتاکی کننده در بعضی کشورهای عربی و فرستادن آنها به دیگر کشورها اشاره کرد و گفت: باید خیلی مواظب دین و فرزندانمان باشیم که آنچه دشمن می خواهد و بر وقف مراد اوست برایش آماده نکنیم.

امام جمعه مروست در پایان اشاره ای نیز به ۲۹ بهمن سالروز قیام خونین مردم تبریز در چهلم شهدای قم کرد و خاطر نشان کرد:روز ۲۹ بهمن ۱۳۵۶، که مصادف با چهلم فاجعه قم در ۱۹ دی بود، در بسیاری از شهرها و نقاط کشور به یاد و خاطره شهدای آن فاجعه، مجالس ختم و سوگواری برگزار شد و شهر تبریز نیز به طور ناگهانی و غیرمنتظره ضربه ای بر سلطنت پنجاه ساله پهلوی وارد ساخت و سرمشقی شد برای مردم شهرهای دیگر ایران.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.