ID : 9400488
واکنش امام جمعه مهریز به تحریف تاریخ توسط عنصر اصلاح طلب در مهریز:

باید ریشه افرادی که با زیر سوال بردن «اصل ولایت فقیه» به دنبال فتنه و آشوب هستند را خشکاند


امام جمعه مهریز با اشاره به اینکه باید ریشه افرادی که اصل «ولایت فقیه» را در شهرستان مهریز زیر سوال می برند را خشکاند گفت: متأسفانه در شهر مذهبی و ولایی مهریز،عده ای به دنبال فتنه انگیزی و آشوب هستند که باید جلوی این افراد را مسئولان امر بگیرند.

به گزارش یزد رسا به نقل از صبح مهریز، حجت الاسلام والمسلمین " علی برهان " امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر به شدت از کسانی که با صحبت های خود اصل ولایت فقیه را زیر سوال می برند انتقاد کرد .

 

برهان ادامه داد: ولایت فقیه مهمترین ثمره انقلاب اسلامی و رکن رکین نظام الهی ماست و اطاعت از ولی فقیه یک وظیفه بزرگ شرعی و دینی است و همه باید در دفاع از حریم ولایت ایثار کنند .

 

وی اضافه کرد: متاسفانه در ماه محرم حسینی و در منبر حضرت امام حسین (ع) افرادی این اصل مسلم دین را زیر سوال می برند.

 

امام جمعه مهریزاظهار داشت: بیان برخی حرف ها در خصوص ولایت فقیه و امام خمینی (ره) در مهریز جای بسی  سئوال و تاسف است.

 

برهان گفت: ولایت فقیه اساس نظام اسلامی ماست و حضرت امام خمینی (ره) از ابتدای قیام خود به دنبال تحقق آن بوده اند و وقتی در بهشت زهرا می گویند من تشکیل حکومت می دهم هدف همین بوده است .

 

امام جمعه مهریز در ادامه اظهار داشت: باید به دنبال ریشه و اصل طرح این مسائل در شهرستان مهریز بود و ریشه را خشکاند .

 

برهان افزود: متاسفانه در شهر مذهبی و ولایی مهریزعده ای به دنبال فتنه انگیزی و آشوب هستند که باید مسوولان امر، جلوی این افراد  را  بگیرند.

 

وی اظهار داشت: دین ما دین مقابله با کفار است و تا قیام قیامت در برابر دشمنان ایستادگی می کیم و کوتاه نمی آییم.

 

امام جمعه مهریز اظهار داشت: ظلم ستیزی و دفاع از حق و پاسداری از ارزش های دینی از درس های مهم عاشوراست .

 

وی اظهار داشت: امام حسین (ع) فسلفه قیام خود را تلاش برای اصلاح امت جدش و بخصوص اجرایی شدن فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی می داند .

 


امام جمعه مهریز افزود: پیرو واقعی مکتب عاشورا و محرم کسی است که در عمل در مسیر سیره و زندگی و شخصیت امام حسین (ع) و یاران و اصحابش با وفایش گام بردارد .

 


برهان در ادامه به اهمیت قیام حضرت امام خمینی (ره) اشاره و اظهار داشت: بنیانگذار جمهوری اسلامی به تاسی از سیدالشهدا (ع) در برابر طاغوت ایستاد و به پیروزی رسید .

 


وی در ادامه به دستاوردهای مختلف انقلاب اسلامی اشاره و یکی از مهمترین آنها را مسئله ولایت فقیه ذکر کرد که امام راحل (ره) خود با تشکیل حکومت اسلامی این اصل را احیا کردند .

 


امام جمعه مهریز گفت: ملت ایران عاشق ولایت فقیه هستند و با فرمانبری از ایشان توطئه های دشمنان را در 35 سال گذشته خنثی کرده اند .

 

برهان از کسانی که این اصل را با سخنان خود تضعیف می کنند انتقاد کرد و خواستار اصلاح در کردار و رفتار آنها شد و همچنین از برخی گروه های سیاسی به خاطر بی توجهی به اصول انقلاب اسلامی انتقاد کرد . 

 

در نمازجمعه مهریز در حمایت از «ولایت فقیه» و «امر به معروف و نهی از منکر» طوماری را نمازگزاران امضاء کردند .

 

انتهای پیام/ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.