ID : 11190112
گزارشی از وضعیت آسفالت محور ورودی اشکذر در آستانه نوروز

با این «جاده» به استقبال مهمانان نوروزی می روید؟!


مسئولین استان و شهرستان اشکذر که این روزها درگیر راه اندازی ستادهای استقبال از مسافران نوروزی و برنامه ریزی جهت هرچه بهتر برگزار شدن آن هستند، گوشه چشمی به وضعیت نامناسب این جاده داشته باشند وحداقل به خاطر مسافران نورزی حال و روز این جاده را سامان دهند.

 

به گزارش یزد رسا به نقل از نسیم صادق، در آستانه تعطیلات نوروزی و هجوم مسافران به دارالعباده یزد برای بازدید از این شهر و شهرستان های آن

هستیم.

طبیعتا ورود این حجم از مسافر بارترافیکی سنگینی را به جاده های این استان و در راس آن جاده "سنتو" وارد می کند، به طوری که به گفته مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان یزد در فرودین ماه امسال بیش از 690 هزار مسافر به شهر دارالعباده و استان یزد سفر کرده اند.

متاسفانه با وجود حجم ترافیک بالای جاده سنتو در ایام تعطیلات نوروز، هنوز شاهد آن هستیم که این جاده در حدفاصل شهرهای اشکذر و زارچ -"محور ورودی اشکذر" در بدترین شرایطی که یک جاده می تواند داشته باشد به سر می برد.

 

حداقل بخاطر مسافران نوروزی به این وضع اسفبار رسیدگی کنید

رئیس اداره راه و شهرسازی اشکذر که قبلا در مصاحبه با این پایگاه خبری از انجام عملیات بهسازی آسفالت محور ورودی اشکذر خبر داده بود تنها به تراشیدن بخشی از آسفالت جاده اقدام کرد و از آن زمان تاکنون اقدامی جهت روکش کردن آسفالت انجام نشده است؛ وضعیت بدی که قطعا مسافران نوروزی را با صحنه بدی از جاده ورودی به یزد مواجه خواهد کرد.

اما مشکل این جاده تنها به آسفالت آن ختم نشده بلکه حاشیه های کنار آن نیز با وجود پرتگاه های بعضا چند متری بدون گارد ریل رها شده مشکلی بر مشکلات این جاده افزوده است.

امید است مسئولین استان و شهرستان اشکذر که این روزها درگیر راه اندازی ستادهای استقبال از مسافران نوروزی و برنامه ریزی جهت هرچه بهتر برگزار شدن آن هستند، گوشه چشمی به وضعیت نامناسب این جاده داشته باشند وحداقل به خاطر مسافران نورزی حال و روز این جاده را سامان دهند.

 



summary-address :
Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


ابوالفضل
شما را به خدا مسئولین به وضعیت این جاده رسیدگی کنند که خیلی وضعیت بدی دارد در شهر یزد خیابان هایی را میبینیم که هنوز آسفالت خوبی دارند ولی آسفالت ها را میکنند و دوباره آسفالت می کنند ولی این جاده نزدیک زارچ و اشکذر وضعیت خیلی خیلی بدی دارد،ان شاءالله که به زودی درستش کنند
0 (0 Votes)
Posted on ۱۳۹۳/۱۱/۲۹ ۱۰:۵۷.