ID : 18500066
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در ناحیه ابرکوه:

با بررسی «سوابق داوطلبان»، عناصر فتنه گر را از علاقه مندان به نظام جدا کنیم


مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت ابرکوه با تاکید بر لزوم بررسی نمایندگان و انتخاب نماینده شایسته گفت: با بررسی سوابق داوطلبان می توان عناصر فتنه گر و نفوذی را از افراد علاقه مند به نظام تشخیص داد.

به گزارش یزد رسا به نقل از سرو ابرکوه؛ جشن پیروزی انقلاب به مناسبت سی و هفتمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) مهردشت با حضور 250 بانوی مهردشتی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین تقدسی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه در این مراسم اظهار کرد: اگر مستندات قبل و بعد از انقلاب بررسی شود حضور چشمگیر زنان در عرصه های مختلف و سهم مهم این قشر در شکل گیری انقلاب نمایان می شود.

حجت الاسلام تقدسی افزود: هوشیاری زنان و اگاهی به رسالت زینب گونه این قشر در تداوم و حفظ انقلاب نیز موثر بوده و هست. زن مذهبی و انقلابی نسلی انقلابی باقی خواهد گذاشت و به این صورت یاریگر دین خدا می شود که «ان تنصر الله ینصرکم».

این مقام مسئول به انزوای حقیقی زن قبل از انقلاب و در جامعه امروز غرب اشاره کرد و گفت: شعار فمنیست ها در حضور زن بی بند و بار زن در جامعه، آزادی حقیقی او نیست بلکه عین اسارت است چرا که ارزش زن به حضور فعال او در جامعه همراه با ایمنی اوست.

تقدسی به وظیفه امروز زن در قبال جامعه در راستای تحقق ارزش خود اشاره و بیان کرد: انقلاب معنای زن بودن را تغییر داد و او را از انزوا و ابزاری بودن بیرون کشید و امروز اگر زنان علاقمه مند به این مکتب و روش هستند باید در حفظ آن بکوشند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج ابرکوه با تاکید بر اینکه چهره دشمن در حال تغییر است گفت: عده ای معتقدند دشمن آمریکایی در حال تغییر ماهیت دشمنی خود است در حالیکه حقیقتا دشمن با ما کنار نیامده است چرا که اگر کنار آمده بود امروز تا دندان مسلح در سوریه و دیگر کشورهای اسلامی به کشتار وحشیانه مسلمانان نمی پرداخت.

وی افزود: امروز آمریکا در حال نفوذ در پیکره اصلی نظام است و مردم و مسئولان باید به هوش باشند و با دقت و جدیت در حفظ نظام مقدس اسلامی که از اوجب واجبات است بکوشند.

حجت الاسلام تقدسی به مسئله مهم حضور هوشیارانه در انتخابات اشاره کرد و افزود: در حکومت اسلامی دادن رای تکلیف است چرا که یک رای در سرنوشت نظام موثر است و این مسئله بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی در پایان با تاکید بر لزوم بررسی نمایندگان و انتخاب نماینده شایسته تصریح کرد: با بررسی سوابق داوطلبان، کسانی که برای یک فرد خاصی تبلیغ می کنند و پرسش از افراد حزب اللهی و ولایی می توان عناصر فتنه گر و نفوذی را از افراد علاقه مند به نظام تشخیص داد.

پرسش و پاسخ و اجرای سرود و نمایش از دیگر برنامه های این جشن بود.

گفتنی است این مراسم به همت پایگاه مقاومت فاطمه الزهرا(س) برگزار شده است.

انتهای پیام / ف




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.