ID : 11836453
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با یزد رسا:

با جدیت پیگیر علت استعفای معاون استاندار هستیم/حمله به یمن؛تقلای عربستان برای فرار از اضمحلال


جوکار با اشاره به استعفای بابایی معاون برنامه ریزی استاندار یزد گفت: با جدیت در حال پیگیری علت استعفای وی هستیم و اگر در این استعفای فشارهای برخی دخیل بوده باشد ، اقدام بسیار ناصوابی است و قطعاً مدیریت استان باید توجه لازم را داشته باشد تا از تجربیات و تخصص بابایی به خوبی استفاده شود.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار یزد رسا با اشاره به استعفای بابایی معاون برنامه ریزی استاندار یزد اظهار داشت: با جدیت در حال پیگیری علت استعفای وی هستیم و اگر در استعفای ایشان فشارهای برخی دخیل بوده باشد کار بسیار ناصوابی است و قطعا مدیریت استان باید توجه لازم را داشته باشد تا از تجربیات و  تخصص بابایی به خوبی استفاده شود.


محمد صالح جوکار افزود: در مورد علت استعفای بابایی در پی تشکیل جلسه هستیم تا علت استعفا را بدانیم و به زودی در این مورد به مردم دارالعباده اطلاع رسانی خواهیم کرد.


وی با اشاره به نام گذاری سال 94 توسط رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: رهبری معظم انقلاب این سال را به نام دولت-ملت همدلی و همزبانی نام گذاری کردند که در راستای تحقق این شعار باید دولت و ملت در راستای اهداف مشترک حرکت کنند و مردم باید به دولت به عنوان پیمانکار مردم و نظام اسلامی کمک کنند تا برنامه های خود در جهت رشد و تعالی کشور را اجرا کند و از طرف دیگر دولت نیز باید بیشتر به کارفرمای خود یعنی مردم توجه کند و تلاش خود را در جهت رفع مشکلات مردم به کار گیرد تا با این تعامل دوسویه پیشرفت تعالی که هدف اصلی شعار سال است تحقق یابد.

 

سکوت معنادار حامیان منشور سازمان ملل در برابر تجاوز آشکار عربستان
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به حمله نظامی عربستان و مرتجعین منطقه به یمن گفت: این اقدام عربستان یک اقدام تجاوز کارانه است و این کشور حق ندارد به یک کشور مستقل حمله کند.


وی با بیان اینکه دیگر دوران این تجاوز کاری ها گذشته است تاکید کرد: مطابق منشور سازمان ملل و قواعد بین المللی این اقدام محکوم است و مدعیان دفاع از حاکمیت کشورها باید در برابر این اقدام نقض کننده قواعد منشور سازمان ملل واکنش نشان دهند.

 

مرتجعین منطقه دوشادوش اسرائیل علیه بیداری اسلامی

جوکار با اشاره به شرکت برخی کشورهای مرتجع منطقه در این تجاوز آشکار تصریح کرد: کشورهای مرتجع منطقه به جای فراهم کردن امکانات در مقابله با اسرائیل به عنوان دشمن جهان اسلام، امکانات خود را در راه خاموش کردن امواج بیداری اسلامی به کار گرفته اند و در کنار اسرائیل علیه انقلاب های مردمی می جنگند.


نماینده مردم یزد و اشکذر افزود: اکنون بدترین وضعیت برای عربستان با این تجاوز به وجود آمده است و عربستان قطعا پاسخ این اقدام خود را دریافت می کند و بزودی امواج بیداری اسلامی عربستان را در برمی گیرد.

 

حمله به یمن ؛ تقلای فرار از اضمحلال رژیم سعودی
محمد صالح جوکار تاکید کرد: این اقدام رژیم آل سعود تقلای این رژیم برای فرار از اضمحلال است و فکر می کنند با این اقدامات می توانند عمر خود را افزایش دهند در صورتی که این رژیم در سراشیبی سقوط قرار دارد و با این تجاوز این روند تسریع می شود.
 

انتهای پیام/د




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.