ID : 27883373
رئیس مرکز رشد و فن آوری ابرکوه:

با شناخت خود و مدیریت دقیق می توان بازده تولید را افزایش داد


رئیس مرکز رشد و فن آوری ابرکوه در جمع مددجویان کمیته امداد گفت: با شناخت خود، انتخاب شغلی شایسته و مدیریت دقیق فردی می توان بازده تولیدی را افزایش داد.

به گزارش یزد رسا به نقل از سرو ابرکوه، کارگاه آموزشی مشاوره شغلی با حضور تعداد 50 نفر از مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) در کانون شهید چمران ابرکوه برگزار شد.

در این کارگاه 180 دقیقه، علی اصغر قیومی رئیس مرکز رشد و فن آوری ابرکوه مباحث مربوط به مدیریت فردی را مطرح  و اظهار کرد: شغل و انتخاب شغل و کیفیت انجام مساله ای فردی، شخصی و متاثر از شخصیت افراد است.

قیومی تصریح کرد: پیش نیاز مدیریت فردی، شناخت خود و نتیجه مدیریت فردی موفقیت و شادابی درونی است، در حقیقت با شناخت خود، انتخاب شایسته و مدیریت دقیق فردی می توان بازده تولیدی را افزایش داد.

این مقام مسئول در ادامه، به مباحث مربوط به اهمیت رضایت شغلی، انواع مشاغل، مزیت مشاغل خانگی، مشکلات و موانع ذهنی پیش روی کسب و کار و اهمیت شغل شایسته که بر مبنای علاقه و استعداد و مهارت افراد قرار دارد بیان شد.

قیومی تاکید کرد:  خطرپذیری مالی، ناتوانی در تأمین هزینه ها، بی‌نتیجه ماندن طرح‌های زود بازده و موانع و مشکلات اداری، از مهم‌ترین عوامل ضد انگیزشی در کارآفرینی محسوب می‌شوند.

وی انجام کار با انگیزه، برنامه و تلاش را موفق ترین مشاغل عنوان کرد و گفت: همیشه گزینه های زیادی برای انتخاب‌های شغلی وجود دارند؛ اما ارزیابی و تعیین بهترین‌ها، به اولویت‌ها و مهارت‌های فرد بستگی دارد، بنابراین شغلی را باید انتخاب کرد که با خصوصیات و معیارهای فرد کارآفرین منطبق باشد.

 در پایان تمرین های عملی برای راه اندازی کسب و کار کوچک ارائه شد.

انتهای پیام / ک




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.