ID : 10795860
در سال جاری؛

با پلمپ 2واحدعرضه مواد غذایی، آمار پلمپ های مهریز به عدد 15 رسید


مسئول بهداشت محیط و حرفه ای شهرستان مهریز از پلمپ 2 مرکز عرضه تهیه و توزیع مواد غذایی بدلیل عدم رعایت موازین بهداشتی خبر داد.

به گزارش یزد رسا،" نقی زمانی "  در گفت و گو با صبح مهریز گفت : در راستای کنترل اماکن و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی بین راهی و براساس بازدیدهای بعمل آمده دو واحد صنفی متخلف از مقررات بهداشتی در مهریز پلمپ و تعداد 14 واحد متخلف نیز به مراجع قضایی معرفی و بیش از 2300 کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم گردید.

وی اظهار داشت: کار نظارت و بازرسی از واحد های مختلف تهیه و توزیع مواد غذایی بصورت مستمر با حضور بازرسان دستگاه های مختلف در شهر و مناطق روستایی مهریز صورت می گیرد .

این مسوول در پایان خواست تا در صورت مشاهد موارد تخلف نسبت به اعلام آن اقدام کنند .  

 

15 واحد تهیه و توزیع مواد غذایی مهریز در سالجاری پلمپ شد
رییس بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان مهریز گفت: در سالجاری 15 واحد تهیه و توزیع متخلف مواد غذایی در این شهرستان شناسایی و طبق مقررات پلمپ شدند .

' نقی زمانی ' روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این واحدها بر خلاف مقررات نسبت به عرضه مواد غذایی غیر بهداشتی اقدام می کردند که بازرسان زیرپوشش این شبکه آنها را شناسایی و پلمپ کردند .

وی اضافه کرد: در این مدت 125 واحد تهیه و توزیع انواع مواد غذایی دیگر در شهر و روستاهای بخش مرکزی مهریز بخاطر تخلف از مقررات و رعایت نکردن مسائل بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شدند .

رییس بهداشت محیط مهریز اظهار داشت: هم در خصوص پلمپ واحد های متخلف و هم در زمینه معرفی به مراجع قضایی آمار امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال تا 20 درصد رشد نشان می دهد .

زمانی گفت: امسال افزون بر 25 تن انواع مواد غذایی فاسد در سطح شهرستان مهریز شناسایی و معدوم شدند که در مقایسه با مدت مشابه تا 400 درصد رشد نشان می دهد .

وی اظهار داشت: در شهرستان مهریز دو هزار و 300 واحد صنفی وجود دارد که اکثرا در زمینه تهیه و توزیع انواع مواد غذایی فعالیت می کنند .

این مسوول گفت: کار بازرسی و نظارت بر واحد های تهیه و توزیع مواد غذایی بر اساس مقررات بصورت مستمر و منظم انجام می شود و مردم می توانند تخلفات را گزارش دهند .

شهرستان مهریز با 50 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام/ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.