ID : 10203888
عصر امروز؛

بخشدار بخش بهمن ابرکوه معرفی شد


با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد بخشدار جدید بخش بهمن معرفی شد.

به گزارش یزد رسا، عصر امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد، مسئولان بخش بهمن و ابرکوه، همچنین جمعی از مردم و خانواده‌های معظم شهدا مراسم تکریم و معارفه بخشدار جدید بخش بهمن برگزار شد.

در این برنامه از خدمات حجت محمدی بخشدار سابق بخش بهمن که حدود 40 ماه در این پست به خدمت مشغول بود قدردانی کرد و علی‌اکبر اسحاقی به عنوان بخشدار جدید بخش بهمن معرفی شد.

فرماندار ابرکوه در این جلسه گفت: احترام و اعتماد مردم به بخشداران و فرمانداران به عنوان نمایندگان عالی دولت وظیفه دولتمردان برای خدمت بهتر را سنگین‌تر می‌کند.

سیدنبی رسولی افزود: چقدر خوب است زمانی که تودیع می‌شویم، حسرتی بابت کارهایی که می‌توانستیم برای مردم انجام دهیم، نداشته باشیم.

رسولی در این جلسه همچنین به بیان مشکلات بخش بهمن و شهرستان ابرکوه پرداخت و از مسئولان استانی خواست توجه ویژه‌ای به مناطق محروم داشته باشند تا آنها بتوانند خود را به سطح شهرستان‌های برخوردار برسانند.

امام جمعه بخش بهمن نیز با تشکر از بخشدار سابق به واسطه ولایتمداری و تعامل و همراهی با مسئولان و مردم گفت: کسی نباید از امام جمعه به واسطه به زبان آوردن خواسته‌های مردمی گلایه داشته باشد.

حجت‌الاسلام رضا علیزاده اظهار کرد: اینکه سلیقه‌ها متفاوت باشد ایرادی ندارد و با هر کس که خطوط قرمز نظام را رعایت کند به عنوان امام جمعه همکاری می‌کنم و بخشدار جدید بخش بهمن نیز فردی ولایی و رزمنده است.

وی افزود: فلسفه وجودی مسئولان، خدمتگزاری به مردم است که در دین ما ارزشمند است و اگر کسی نمی‌تواند در این مسیر گام بردارد، نباید قبول مسئولیت کند زیرا هم باید جوابگوی مردم و هم خداوند باشد.

علیزاده ادامه داد: مردم با نظام جمهوری اسلامی مشکل ندارند و بارها وفاداری خود را نشان داده‌اند بلکه با بی‌عدالتی، ناکارآمدی برخی‌ها و سیاست‌زدگی مشکل دارند.

این مسئول اضافه کرد: نباید افراد متخصص و کارآمد از چرخه خدمتگزاری باز بمانند و اگر چنین شود به فکر مردم نیستیم و امر پسندیده‌ای نیست.

وی افزود: به عنوان بلندگوی مردم حرف مردم را می‌زنم و ترسی از رفتن ندارم و انتظار داریم همه با تعامل با یکدیگر بتوانیم شاهد زدودن محرومیت از این بخش باشیم.

بخشدار سابق بخش بهمن نیز در این جلسه به بیان برخی از فعالیت‌های این بخشداری ظرف چند سال گذشته پرداخت.

حجت محمدی افزود: تلاش‌هایی که انجام شده است به همت مسئولان شهرستانی، استانی و همراهی مردم بوده که قدردان محبت‌های آنان هستم و امیدوارم که در پیشگاه خداوند و خون شهدا شرمنده نباشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد نیز با قدردانی از زحمات بخشدار سابق و تشکر از قبول این پست توسط بخشدار جدید گفت: باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود برای رفع مشکلاتی که از قبل داشتیم و بحران‌هایی مانند تحریم تلاش کنیم و تأکید مسئولان استان به ویژه استاندار یزد بحث نگاه به ظرفیت‌های شهرستانی و به فعلیت رساندن آنها است.

محمدعلی طالبی افزود: توسعه متوازن استان به طوری که همه از توسعه بهره‌مند شوند باعث این مسئله شد که تلاش شود در ارتقای مدیریت و اختیارات و قدرت مانور مسئولان شهرستان‌ها بکوشیم تا آنان به راستی نماینده واقعی دولت باشند.

وی ادامه داد: قدردان زحمات بخشدار سابق هستیم و از بخشدار جدید نیز که از نیروهای فعال شهرستان و از معلمان خوشفکر شهرستان است و آزمون‌های متعددی را برای پذیرش این پست گذرانده، می‌خواهیم با تعامل با مردم، مسئولان و امام جمعه برای خدمت به مردم بکوشد.

بخشدار جدید بخش بهمن نیز با ادای احترام به خانواده‌های شهدای حاضر در جلسه گفت: از تمامی بخشداران این بخش از آغاز تاکنون که برای مردم تلاش کرده‌اند، قدردانی می‌کنم و خود نیز از محرومیت‌ها چه نداشتن تابلوهای راهنمایی و چه مشکلات درمانی اطلاع دارم و از امروز تلاش می‌کنیم با تعامل، همیاری و همدلی و در کمال دوستی و دلسوزی برای پیشرفت این منطقه تلاش کنیم.

بخشدار جدید بخش بهمن از پرسنل آموزش و پرورش ابرکوه با 27 سال سابقه و دارای فوق لیسانس جامعه‌شناسی (رشته جمعیت‌شناسی) است.

منبع: فارس

انتهای پیام/ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.