ID : 37861205
نیت خیرخواهانه در یزد همچنان ادامه دارد

بخشش اجاره‌بهای 328 باب مغازه مجتمع ستاره یزد


مالکین مجتمع تجاری ستاره یزد به علت شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مغازه‌ها، اجاره‌بهای فروردین‌ماه خود را بخشیدند.

به گزارش یزدرسا، با شیوع بیماری کرونا در ایران و استان یزد بسیاری از مشاغل تعطیل و مغازه‌هایی که فعالیتشان بسته به حضور مردم و خرید اجناسشان بود به جهت رعایت نکات بهداشتی و جلوگیری از شیوع بیماری از ادامه کارشان بازماندند.

این شرایط سخت، دغدغه‌ای برای مغازه‌داران به وجود آورد که در وضعیت کنونی چگونه می‌توانند معیشت خانواده و همچنین اجاره‌بهای مغازه‌هایشان را تامین کنند.

اما مالکین این مغازه‌ها کاری را انجام دادند که به هیچ عنوان نمونه آن را در هیچ کشوری به جز ایران اسلامی که نگاه و اعتقادشان به پروردگارشان است نمی‌بینید که آن‌هم بخشش اجاره‌بهای مغازه برای رفع دغدغه مستاجرینشان بود.

در این شرایط که مردم و کسبه دغدغه در امان بودن از این بیماری منحوس را داشتند، صاحبان املاک هم بیکار ننشستند و هرکدام به نوبه خود کاری کردند تا همنوعشان در چالش نباشد.

بخشش اجاره‌بهای 300 باب مغازه مجتمع ستاره یزد

یکی از نمونه‌های کار خیر در این شرایط سخت، بخشش اجاره‌بهای 300 باب مغازه در مجتمع ستاره یزد توسط مالکین بود که با پیگیری بسیج اصناف یزد و علمای استان صورت گرفت.

مالکین مجتمع ستاره یزد با همراهی خود 28 دکه تحت مدیریت این مجتمع و مغازه‌هایشان را در فروردین‌ماه بخشیدند تا کمکی به مستأجرانشان داشته باشند.

بخشش اجاره‌بهای مغازه‌های مجتمع امیر به مبلغ 100 میلیون تومان

لازم به ذکر است که دست‌های یاری گر در استان یزد کم نبودند و مجتمع امیر یزد نیز اجاره‌بهای یک ماه خود را به مبلغ 100 میلیون بخشید و با اعلام مدیر این مجتمع، برای ماه‌های بعد هم وام 30 میلیونی در نظر گرفته است.

از دیگر موارد بخشودگی اجاره‌بها می‌توان به بخشودگی یک ماه اجاره فروردین و تعویق دو ماه اجاره در اردکان اعلام کرد که رئیس شورای شهر اردکان گفته بود: در راستای تشویق و ترغیب موجرین و کمک به مستاجرین شهرداری که به علت شیوع ویروس کرونا متضرر شده‌اند، با مصوبه شورای اسلامی شهر، شهرداری اردکان موظف شد، اجاره‌بهای یک‌ماهه مستاجرین خود را ببخشد.

آغاز پویشی برای بخشش اجاره‌بها مالکین به مهدهای کودک در یزد، تلاش اوقاف شهرستان یزد برای بخشش اجاره‌بهای املاک وقفی، تلاش ورزش و جوانان استان یزد جبران ضرر باشگاه‌داران یزدی و مدارای شهرداری یزد با مستاجرین املاک شهرداری از دیگر مواردی در استان یزد است که به علت بیماری کرونا تلاش کرده‌اند تا با مستاجرینشان‌ همراهی و همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.