ID : 2917248
فرماندار اشکذر؛

برای توسعه نشاط اجتماعی در اشکذر تلاش کنید/ رعایت حسن سلیقه و ابتکار در کارهای فرهنگی


فرماندار اشکذر رعایت حسن سلیقه و داشتن ابتکار و نوآوری در کارهای فرهنگی را خواستار شد و گفت: با عنايت به تحقق شعار سال و همچنین رويكرد و توجه دولت به امر فرهنگ لازم است تا متوليان امر فرهنگ شهرستان خلاق تر عمل کرده و نشاط اجتماعی را در سطح شهرستان گسترش دهند.

به گزارش یزد رسا به نقل از نسیم صادق، فرماندار اشکذر در اولین جلسه شورای اداری شهرستان اشکذر ضمن اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم تحقق اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: وابستگی اقتصاد و درآمد کشور به نفت امر مطلوبی نبوده و باید تکیه ما به نفت کم شده و در کنار آن به توان و نیروی داخلی کشور تکیه کنیم.

شاه حسینی فرماندار اشکذر در ادامه رعایت حسن سلیقه و داشتن ابتکار و نوآوری در کارهای فرهنگی از سوی متولیان فرهنگی را خواستار شد و افزود: با عنایت به تحقق شعار سال و همچنین رویکرد و توجه دولت به امر فرهنگ لازم است تا متولیان امر فرهنگ شهرستان در اجرای برنامه های خود خلاق تر عمل کرده و با این روش نشاط اجتماعی را در سطح شهرستان گسترش دهند.

شاه حسینی در پایان توضیحاتی در خصوص چگونگی پرداخت یارانه ها ارائه کرد و از مردم خواست تا در خصوص ثبت نام فاز دوم هدفمندی یارانه ها هیچگونه نگرانی نداشته باشند.

وی تاکید کرد: در صورت نیاز و صلاحدید امکان تمدید مهلت ثبت نام در سامانه نیز وجود خواهد داشت.

summary-address :
Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 4.0 stars out of 5.