ID : 25232277
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ابرکوه:

برجام حاصل دل بستن به نقاط خیالی و عجله در هورا کشیدن بود


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ابرکوه گفت: برجام حاصل دل بستن به نقاط خیالی، خوشبینی به دشمن و عجله در هورا کشیدن بود، نه رهنمودهای واقعی رهبر معظم انقلاب.

به گزارش یزدرسا به نقل از سرو ابرکوه، حجت الإسلام تقدسی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ابرکوه، در جمع خواهران حوزه علمیه کوثر، پیرامون روز دانشجو گفت: کسانی که روز 16 آذر را صرفا یک جشن شاد و فاقد پیام خاص می دانند، یا از ماهیت آن بی خبرند و یا آگاهانه به دنبال محو ماهیت آن می باشند.


تقدسی افزود: 16 آذر نماد مبارزه با استکبار و روز ریخته شدن خون چند تن از انسان های شریف است، که علت آن شکستن بغض استکبارستیزی آنها در این روز بود.


وی در ادامه به موضوع سیاسی روز کشور اشاره و گفت: برجام حاصل دلبستن به نقاط خیالی، خوشبینی به دشمن و عجله در هورا کشیدن بود، نه رهنمودهای واقعی رهبر معظم انقلاب.


تقدسی در پاسخ به رئیس جمهور که در جمع دانشجویان گفت: در ایام مذاکره تمام موارد را با  مقام معظم رهبری هماهنگ می کردیم؛ سخنان مقام معظم رهبری را بیان کرد:


بنده در جزئیّات مذاکره دخالتی نکردم، باز هم نمی کنم؛ من مسائل کلان، خطوط اصلی، چهارچوب‌های مهم و خطّ قرمزها را به مسئولین کشور همواره گفته‌ام؛ عمدتاً به رئیس جمهور محترم که ما با ایشان جلسات مرتّب داریم و موارد معدودی هم به وزیر محترم خارجه؛ خطوط اصلی و کلّی، جزئیّات کار، خصوصیّات کوچک که تأثیری در تأمین آن خطوط کلان ندارد، مورد توجّه نیست؛اینها در اختیار آنها است، می توانند بروند کار کنند.


این که حالا گفته بشود که جزئیّات این مذاکرات تحت نظر رهبری است، این حرف دقیقی نیست؛البتّه بنده احساس مسئولیّت می کنم، نسبت به این مسئله به‌ هیچ‌ وجه بی‌تفاوت نیستم، کلیّاتی وجود دارد که حالا اشاره هم خواهم کرد به بعضی از آنها؛ قبلاً هم در صحبتهای عمومی خطاب به مردم آنها را گفتیم؛ به مسئولین هم مفصّل‌ترش را گفتیم.(دیدار با مداحان 20/1/94)


در پایان حجت الإسلام تقدسی به  سؤالات طلاب خواهر پاسخ داد.

انتهای پیام/ ف




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.