ID : 18623686
امام جمعه بخش بهمن:

برجام نه تنها اقتصاد را بهبود نبخشید بلکه خرجهای جدیدی روی دست ملت ایران گذاشت


امام جمعه بخش بهمن: استراتژي واردات براي حفظ برجام نشان مي‏دهد، برجام نه تنها اقتصاد را بهبود نمی بخشد، بلكه خرج‏هاي جديد و هنگفتي هم روي دست ملت می گذارد.

به گزارش یزدرسا به نقل از سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین علیزاده امام جمعه بخش بهمن ضمن تشکر از حضور گسترده مردم در حماسه روز گذشته، اظهار کرد: پیام راهپیمای 22 بهمن امسال این بود، که همه بدانند ملت ایران اهل مقاومت است و پس از گذشت 37 سال، به نظام و انقلاب اسلامی خود وفادار می مانند.


حجت الاسلام علیزاده بیان کرد: دشمنان به سرکردگی آمریکا، برای از بین بردن این انقلاب و دستاوردهایش، آرام و ساکت ننشسته و هدفش اين است كه مردم را از نظام اسلامی، انقلاب و آرمان های امام راحل، جدا کند.


علیزاده تصریح کرد: مسئولان مراقب این دشمن وقیح باشند آنها انسانیت ندارند. آنها حتی به کسانی که از خودشان هستند و با هم عقد اخوت بسته اند، رحم نمی کنند و به وعده شان با آنها وفادار نیستند. حالا میخواهند با عهدی که با ایران می بندند وفا کنند. آيا نبايد در مقابل چنين دشمني، حواسمان را جمع کنیم و مراقب باشیم؟


وی افزود: امروز اصلي‏ترين برنامه براي مقابله با نظام اسلامي، جنگ نرم است. آنها فهمیدند که جمهوری اسلامی را نمی‏شود با تهاجم نظامی و محاصره اقتصادی از بین برد. برای همین اعتقادات و ارزش های ما را نشانه گرفتند و با بیش از 200 شبکه ماهواره ای فارسی زبان، که اکثریت آنها ضد فرهنگ، اخلاق، دین و انقلاب ماست، خانواده ها و حتی کودکان خردسال ما را درگیر و گاها آلوده کرده اند.


امام جمعه بخش بهمن عنوان کرد: با وجود چنین فضاها و شبکه هایی که هیچ گونه نظارت و فرهنگ سازی نمی شوند و آسان در دسترس همه است، دیگر نیازی به جنگ سخت نیست.


مردم تعيين مي‏كنند كدام‏ مسؤل بماند يا برود
وی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری گفت: عده ای تلاش مي‏كنند كه در ميان مردم تشويش و ترديد ايجاد كنند و از آب گل ‏آلود انتخابات، ماهي بگيرند. اين حرفها فقط با نگاه سياسي و به‏علت نداشتن انگيزه‏هاي خدايي بيان مي‏شود.


این مقام مسئول تاکید کرد: این افراد باید بدانند که ملت ايران كاملا هوشيار بوده و به وقت خود، اگر لازم شود، تو دهنی محکمی به آنها خواهند زد. این مردم هستند که تعیین می کنند کدام مسئول بماند یا برود.


استراتژي واردات برای حفظ برجام، اقتصاد کشور را بهبود نمی بخشد/ مقاوم‏ سازي اقتصاد از مسائل اصلي كشور است
خطیب جمعه مهردشت خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب قريب به 100 بار به مسؤولان كشور تذکر داده‏ اند، كه راه‏ حل مشكلات كشور «اقتصاد مقاومتی»، مديريت صحيح و اتكاء به نیروهای داخل است و بايد در اين‏ رابطه تلاش كنند.


وی گفت: عده ای می گفتند با توافق هسته‏اي، اقتصاد ايران رونق خواهد گرفت و معيشت مردم بهبود خواهد يافت؛ نه تنها در اين مدت وضعيت معيشت و اقتصاد كشور بهبود نيافت، بلكه شاهد ركود در بخش‏هاي مهم اقتصادي كشور نيز هستيم.


علیزاده تصریح کرد: بعد از برجام شاهد واردکردن محصولات خارجی زیادی به کشور هستیم، این استراتژي واردات براي حفظ برجام نشان مي‏دهد، با این وضع، نه تنها برجام، اقتصاد را بهبود نمی بخشد، بلكه خرج‏هاي جديد و هنگفتي هم روي دست ملت می گذارد.


وی با یادآوری سخنان رهبر انقلاب ادامه داد: برای کشوری با این عظمت، خجالت آور است که مثلا میوه‌ی خارجی وارد کند. باید منابع را به سمت تولید هدایت کرد نه واردات. اگر اقتصاد کشور را از درون مقاوم کنیم، عمده‌ی مشکلات مانند بیکاری، رکود و تورم از بین می‌رود.


علیزاده گفت: مقام معظم رهبری در دیدار جمعی از خانواده های شهدای مدافع حرم فرمودند: این عزيزان با دشمني نبرد كردند كه اگر اين‏ها مبارزه نمي‏كردند، دشمن داخل كشور می شد. اگر جلويش گرفته نمي‏شد بايد در كرمانشاه، همدان و بقيه استانها با آنها مي‏جنگيديم.


امام جمعه بخش بهمن گفت: در واقع اين شهداي عزيز ما جان خودشان را در راه دفاع از كشور، ملت، دين، انقلاب اسلامي فدا كردند. آنهایی که می گویند چرا عده ای زن و فرزندشان را رها کرده و سوریه می روند، بدانند اگر اینها نمی رفتند و نروند، شاید ما هم امروز خواب راحت نداشتیم.


انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.