ID : 881336
قاسم جعفری:

برخي كانديدا ها با سياه نمايي در صدد مطرح كردن خودشان هستند


نماینده مردم بجنورد، مانه وسمقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی توان اجرایی برای اداره کشور را مهمترین ویژگی نامزدهای ریاست جمهوری عنوان کرد.

به گزارش یزدرسا، دکتر قاسم جعفری عنوان کرد: عرصه ریاست جمهوری بنا بر ويژگی‌های ماهیتی خود نیاز به توان‌مندی‌های ويژه‌ای دارد و کسی که وارد این عرصه می شود ابتدا باید توان اداره کشور را در خود احساس نماید.

وی اظهار داشت: امروز کشور در دهه چهارم انقلاب، دهه توسعه و پیشرفت قرار دارد و کسی که نامزد انتخابات می شود باید شناخت دقیقی از قوانین و اسناد بالا دستی داشته باشد تا بتواند کشور را به سوی توسعه بیشتر پیش ببرد.

وی جاذبه حداکثری را یکی از ویژگی های کاندیدای اصلح عنوان کرد و در عین حال تصریح کرد : این فرد باید خطوط اساسی وقرمز انقلاب اسلامی را رعایت نماید.

وی با بیان اینکه امروز جامعه بیش از پیش نیازمند تقویت روحیه امید است، تاکید کرد : در طول 34 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی کارهای بزرگی انجام شده اما برخي كانديداها سعی می کنند با سیاه نمایی وضع موجود، خودشان را مطرح و حرف خودشان را به کرسی بنشانند  که چنین افرادی قابل اعتماد نیستند.

وی افزود: البته نقد منصفانه، عالمانه و دلسوزانه ای که از سوی دوستداران نظام مطرح می شود باید با این سیاه نمایی ها اشتباه گرفته نشود.

نماینده مردم بجنورد، مانه وسمقان، گرمه وجاجرم در مجلس شورای اسلامی همچنین در خصوص راهکارهای تحقق شعار سال گفت: اوج تجلی حماسه سیاسی مشارکت قوی در انتخابات به لحاظ کمی وکیفی است.

قاسم جعفری هم افزایی مسوولان را از راه های تحقق منویات رهبری عنوان کرد و افزود: رییس جمهور در این میان نقش بی بدیلی دارد.

وی با بیان این که درفرهنگ و دین ما به کار و دوری از سستی و تنبلی تاکید شده است، تصریح کرد: باید فرهنگ کار در کشور اصلاح شود وشرکت های دانش بنیان تقویت شود.

جعفری گفت: نخبگان وپژوهشگران در عرصه اقتصاد با ارایه خلاقیت های خود را به صورت کاربردی می توانند نقش مهمی در توسعه اقتصادی کشور داشته باشند.

وی به نقش نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز در این خصوص اشاره کرد و گفت: نمایندگان مجلس با قانون گذاری دقیق و در الویت قرار دادن طرح های  درست می توانند ریل گذاری برای عرصه صنعت واقتصاد باشند وبه لحاظ داشتن پشتوانه رای مردم اگر درست وارد میدان شوند نقش مهمی در خلق حماسه سیاسی نیز خواهند داشت.

منبع:اترک

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.