ID : 25877183
آیت الله مدرسی:

برخی از برنامه‌های فرهنگی؛ ضد ارزش و بازی در پازل فرهنگی دشمن است


خطیب جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به برگزاری برخی برنامه ها در استان گفت: برخی از برنامه‌های فرهنگی؛ ضد ارزش و بازی در پازل فرهنگی دشمن است.

به گزارش خبرنگار یزدرسا؛ آیت الله مدرسی در خطبه های نماز جمعه بخش مرکزی یزد ضمن سفارش به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: امروز سالروز فرمان کشف حجاب از سوی رضا خان پهلوی است یعنی روزی که مزدور انگلیسی ها دستور اجرای استحاله فرهنگی و دینی مردم را صادر کرد.

خطیب جمعه بخش مرکزی یزد در ادامه افزود: الحمدالله ملت ایران همواره نسبت به دین و مذهب حساسیت خای از خود نشان دادند و این حساسیت و مقاومت و پایداری مردم بر سر اصول اسلام سبب شد این طرح استعماری که با هدف نابود کردن جامعه و خانواده ایرانی بود نتواند به نتایج خود برسد در صورتی که در جوامع و شکورهای دیگر این استعمارگران توانستند اقدامات خود را پیاده سازی کنند.

آیت الله مدرسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حدیثی از امیرالمونین در هم ردیفی اجر رعایت کنندگان عفاف با مجاهدان در راه خدا تاکید کرد: همه باید در راستای تعالی فرهنگ عفاف و حجاب د جامعه تلاش کنند.

وی با اشاره به برخی از برنامه های اجرا شده به نام فرهنگی در استان تصریح کرد: برخی از برنامه هایی که به نام فرهنگی در استان اجرا می شود، ضد ارزش بوده و در راستای حرکت در پروژه های فرهنگی دشمن است.

مدرسی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور نیز گفت: دولت باید با جدیت تمام برای معضلاتی چون بیکاری برنامه ریزی کند زیرا این معضل موجب شده است بسیاری دیگر از شاخص های اجتماعی و اقتصادی تحت تاثیر قرار گیرد که مهمرین آن را می توان وابسته بودن ازدواج جوانان به اشتغال است. یکی دیگر از مشکلات مردم، قدرت خرید پایین است که علی رغم آمارهای ارائه شده از سوی مسئولین برای کاهش تورم و گرانی هنوز تغییری در قدرت خرید 70 درصد مردم ایجاد نشده است.

خطیب جمعه محمدآباد یزد تاکید کرد: امروز با وجود همه این مشکلات آنچه مردم را بیش از همه رنج می دهد، تبعیض هایی است که در جامعه وجود دارد که این موارد بیش از هر چیزی جامعه را در معرض تهدید قرار داده است که ازجمله مهمترین این تبعیض ها حقوق ها و پاداش های نجومی به برخی از مسئولین است.

وی تصریح کرد: برخی از مسئولین بدون توجه به مخالفت های مردم و کسبه با طرح دردست اجرا در خیابان قیام، برخلاف رویکرد مردم داری خودسرانه در مواضع خود پافشاری می کنند.

مدرسی در پایان با اشاره به خبر باطل شدن 2000 پروانه کسب در سال جاری در استان، آن را نگران کننده دانست و خواستار آن شد تا مسئولین استانی هر چه سریعتر چنین موضوع مهمی را پیگیری کنند.

انتهای پیام/آ




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.