ID : 37208152
عضو شورای شهر یزد:

برخی اعضا؛ شورای شهر یزد را شورا حساب نمی کنند/خبر سفر اوکراین را در فضای مجازی مطلع شدم


عضو شورای شهر یزد گفت: حرف اعضا مخالفت با این سفر نیست؛ بلکه این است چرا چنین تصمیمات در جلسات چند نفره گروهی گرفته می شود و چند ساعت مانده به انجام آن در شورا مطرح می شود.

عضو شورای شهر یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در رابطه با سفر رئیس شورای شهر و شهردار یزد به اوکراین، گفت: بحث در رابطه با سفر رئیس و شهردار به اوکراین در جلسه روز چهارشنبه 8 آبان به نتیجه نرسید و در جلسه روز گذشته نیز بحثی در رابطه با آن صورت نگرفت.

پاکنژاد، در پاسخ به این سئوال که پس شهردار و رئیس شورای شهر چگونه به این سفر رفته اند؟ اظهار داشت: هرکسی پاسخگوی اعمال و رفتار خود است و من نمی توانم بگویم چرا به سفر رفته اند یا نرفته اند؟
 
وی تاکید کرد: من به عنوان عضو شورای شهر، ابتدا از طریق فضای مجازی مطلع شدم که قراراست چنین سفری برگزار شود و بعد از آن در جلسه شورای شهر موضوع طرح و در جریان قرار گرفتم.
 
عضو شورای شهر یزد در پایان با بیان اینکه اعتراض شایق به سفید منطقی بود، تصریح کرد: گلایه اصلی و منطقی که وجود دارد این است که چرا چند نفر از اعضای شورای شهر، شورا را شورا حساب نمی کنند؟ حرف اعضا مخالفت با این سفر نیست؛ بلکه این است که چرا چنین تصمیماتی در جلسات چند نفره گروهی گرفته می شود و چند ساعت مانده به انجام آن در شورا مطرح می شود.
انتهای پیام/



summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.