ID : 16083010
عضو هیات علمی موسسه امام خمینی:

برخی به دورغ در تصویب مجلس از رهبری مایه گذاشتند/ لاریجانی، با دولتی ها ائتلاف کرده است


عضو هیات علمی موسسه امام خمینی گفت: علی لاريجاني رئیس مجلس با دولتی‌ها ائتلاف کرده است و به احتمال زیاد در انتخابات نیز با تیم دولت است.

به گزارش یزد رسا به نقل از یزد ندا، حجت الاسلام قاسم روانبخش در جمع مردم یزد با اشاره به تصویب طرح اقدام متقابل دولت در اجرای برجام در مجلس گفت: موضوع از بحث برجام فراتر رفته است زیرا اکنون پای دو قوه به میان آمده و من معتقدم مقام معظم رهبري نیز در حال برنامه ریزی برای مسائلی خيلي فراتر از برجام هستند.


دبیر سیاسی هفته نامه پرتوسخن اظهار کرد: قوه مجريه بعد از گذشت دو سال از شروع فعالیتش هیچ کاری انجام نداده و تمام وقتش را برای به ثمر نشستن مذاکرات گذاشته است و عقیده دارد اگر مذاکرات به نتیجه نرسد نمی شود کار کرد.


وی افزود: تقريبا 4 سال قبل احمدي نژاد وزيرانش نزد مقام معظم رهبري رفتند و گفتند: « ديگر نمي شود كاری كرد، تحريم‌ها فشار آورده و ما در شرايط شعب ابي طالب هستيم». مقام معظم رهبري در پاسخ فرمودند: «برويد كاري كنيد كه ما در شرايط بدر و خيبر باشيم نه در شرايط شعب ابي طالب».


حجت الاسلام روانبخش گفت: بعد از سخنان مقام معظم رهبري همه آسوده شدند و ديدند كه مي شود كار كرد.

عضو هیات علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی گفت: اين دولت دولتي است كه از روز اول گفته ما در شرايط شعب ابي طالب هستيم و نمي شود كار كرد و فقط بايد مذاكره كرد و هر اندازه که مقام معظم رهبري مي فرمايند: كليد حل مشكلات در ژنو، لوزان و ... نيست و بايد اقتصاد مقاومتي داشته باشيم، گوش برخی بدهكار نيست و فقط مي گويند كليد، در وين و ... است.


حجت الاسلام روانبخش اذعان کرد: اخيرا حرف هايي مي زنند كه عوام فريبانه است مثلا اينكه « ما هر روز كه اين قرار داد را معطل نماييم روزي صد ميليون دلار ضرر مي كنيم» و دیگری گفته است « صد ميليون يورو ضرر مي كنيم». و یا صادق زيبا كلام گفته است «روزانه سه ميليارد دلار ضرر مي كنيم» و در جامعه هم برای به ثمر نشستن حرف های بی پایه و اساس شان فضاسازي مي کنند.

دبیر سیاسی هفته نامه پرتوسخن تاکید کرد: علی لاريجاني رئیس مجلس با دولتی‌ها ائتلاف کرده است و به احتمال زیاد در انتخابات نیز با تیم دولت است و حتی شنیده شده است صالحی نیز به دعوت لاریجانی عضو تیم مذاکره کننده شده است.


وی افزود: از یک منبع موثق شنیده شده است ابوترابي نایب رئیس مجلس ميز به ميز به سراغ نمایندگان مجلس می رفته و ادعا می کرده «مثل آفتاب براي من روشن است كه نظر مقام معظم رهبري اين است كه برجام تصويب شود».


که این موضوع در حالی است که روابط عمومی دفتر مقام معظم رهبری طی اطلاعیه‌ای هرگونه دخالت در امر تصویب اقدام متقابل را رد کرد.(لینک کامل خبر)


عضو هیات علمی موسسه آموزشی و پزوهشی امام خمینی اظهار کرد: خيلي برنامه حساب شده بود چهل روز در مجلس معطل کردند و به زور گذاشتند گزارش را بخوانند حتي اجازه نمي دادند گزارش خوانده شود و تا این حد برای تصویب برجام عجله داشتند.


حجت الاسلام روانبخش اذعان کرد: آن ها هدفشان اين بود تا تاييد يا نفي توافق در مجلس را به گردن مقام معظم رهبري انداخته و حضرت آقا هزينه آن را بپردازند، كه حضرت آقا با تدبير خودشان از اين كار شانه خالي نمودند.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.