ID : 16653879
استادپژوهشکده مهدویت حوزه علمیه قم؛

برخی مسئولین نسبت به فرمایشات رهبری بی اعتنا هستند/تلاش بی مهابا برای بازگرداندن خائنین به صحنه نظام


استادپژوهشکده مهدویت حوزه علمیه قم با اشاره به تاکید رهبر عظیم الشان انقلاب برهوشیاری مسئولان در خصوص نفوذ دشمن گفت:متاسفانه در این دوسال علی رغم اینکه برخی مسئولین زبانی از مقام معظم رهبری دم می زنند اما در عمل به فرمایشات معظم له بی اعتنایی می کنند.

به گزارش یزد رسا به نقل از یزدامروز، شب گذشته مراسم یادبود شهید مدافع حرم شهید محمد خانی و قاری ممتاز بین المللی دیارمان حاج حسن دانش با حضور مردم،مسئولین و هیئات مذهبی در حسنیه ثارالله یزد برگزار شد

در این مراسم استاد پژوهشکده  مهدویت حوزه علمیه قم در ابتدا با برشمردن ویژگی های بارز شهدا گفت: با مطالعه و دقت در وصیت نامه های شهدا اشتیاق دیدار با امام زمان(عج) و یاری حضرتش وسفارش به حفظ حجاب و پیروی از ولایت فقیه موج می زند.

حجت الاسلام دکتر جواد نصراله پور بااشاره به جایگاه ولی فقیه در شرع مقدس گفت: اگر امروز رهنمودهای مقام معظم رهبری به عنوان حجت حضرت صاحب الزمان وسکاندار کشتی انقلاب نبود قطعاً وضعیت کشور بهتر از کشورهای منطقه نبود.

برخی مسئولین نسبت به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب بی اعتنایی می کنند

دکترنصراله پور با اشاره به تاکید رهبر عظیم الشان انقلاب برهوشیاری مسئولان در خصوص نفوذ دشمن گفت:متاسفانه در این دوسال علی رغم اینکه برخی مسئولین زبانی از مقام معظم رهبری دم می زنند اما در عمل به فرمایشات معظم له بی اعتنایی می کنند و دستگیری جاسوسان رسانه ای آمریکائی ها توسط اطلاعات سپاه نشان داد که  سهل انگاری برخی مسئولان در بحث نفوذ مشهود بوده و این حرکت سپاه باعث بهم ریختگی دشمن شده است.

برخی تلاش دارند خائنین به نظام را به صحنه بازگردانند

نصراله پوردر خصوص حضور یکی از سران فتنه در استان یزد و همراهی استاندار با وی گفت: روانیست مسئولین و دولتمردان نظام برای  کسی که دیروز با دشمنان نظام فالوده خورده و با افشای اطلاعات کشور جنگ نرم دشمن را تقویت و با راه اندازی جنبش های سبز و بنفش چندین ماه کشور را درگیر مشکلات کرده وعده زیادی از جوانان این مرز و بوم را فریفته  و به دنبال براندازی نظام بوده است فرش قرمز پهن کرده و وی را همراهی کنند.

امام جمعه  ارزوئیه شهرستان بافت کرمان اضافه کرد: امروز برخی با این قبیل کارها تلاش دارند تا خائنین به نظام را مجددا به صحنه برگزدانند اما باید خواب چنین روزی را ببینند.

نشانه های نفوذ سیاسی دشمن در بدنه دولت

وی عدم پرداختن رسانه های اصلاح طلب به مسئله مهم استکبارستیزی در روز 13 آبان ،مصاحبه یک شخصیت ارشد نظام علیه سپاه در حمایت از جاسوسان دستگیرشده دشمن،برگزاری کنسرت های موسیقی در دانشگاه ها علی رغم توصیه های رهبر معظم انقلاب مبنی بر پرهیز از این دست اقدامات ،تندرو خواندن جوانان انقلابی از سوی برخی افراد که فرزندانشان از عوامل جاسوسی در کشور محسوب می شوند،عدم حمایت از جبهه مقاومت و همراهی با فتنه گران توسط برخی مسئولین را از نشانه های نفوذ سیاسی دشمن در بدنه دولت دانست.

 تاکتیک های نظام سلطه برای مقابله باانقلاب اسلامی

سخنران این مراسم در ادامه به تاکتیک نظام سلطه برای مقابله باانقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن امروز ازسه بعد جنگ رسانه ای، جنگ روانی و جنگ اقتصادی در تقابل با نظام اسلامی است.

نصراله پورافزود:در جنگ رسانه ای، امروزه شبکه های ماهواره ای  بزرگترین نقش را در افزایش نرخ طلاق و ایجاد فاصله بین اعضای خانواده از یکدیگردارند چراکه اکثر فیلم های این شبکه ها بر محوریت خیانت زوجین به یکدیگر و عادی سازی روابط محرم و نامحرم بنا شده و با نگاه به دادگاه ها در میابیم عمده ترین علت طلاق و از هم پاشیدگی خانواده ها همین دو عامل است.

وی دیگر ترفند دشمن را ایجاد اختلاف بین شیعه وسنی عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: دشمن با راه اندازی  شبکه های به اصطلاح شیعه و سنی مذهب وترغیب این شبکه ها به توهین علیه  عقاید یکدیگر، آتش دشمنی را بین اهل سنت و شیعه شعله ور کرده و کار را به جایی برساند که شیعیان اهل تسنن را بکشند و سنی ها به نوامیس شیعه حمله ور شوند.

این پژوهشگر دینی طراحی ساختار گروه تروریستی داعش را یکی ازروش های عملیات روانی دشمن برشمرد و گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته این گروه به اسم اسلام آنچنان دست به جنایت و آدم کشی می زند که هم چهره ای خشن از اسلام به جهانیان ارائه می دهد و هم سبب کمرنگ شدن جنایت های رژیم منحوس اسرائیل می شود.

وی اقدامات  دولت سعودی را در کشتار حجاج منا روش دیگر جنگ روانی نظام سلطه دانست و گفت: در حج امسال اکثریت مسلمانانی که کشته شده اند شیعیان کشورهای اسلامی بوده اند ودشمن با این ترفند قصد داشت حضور مسلمانان و به ویژه شیعیان را در حج ابراهیمی کمرنگ کند.

استاد پژوهشکده  مهدویت حوزه علمیه قم در پایان سومین بعد دشمنی دشمن را راه اندازی  جنگ اقتصادی دانست و گفت : البته برخی ایادی دست نشانده دشمن در داخل کشورنیز به عمد و به بهانه تحریم، طرح های اقتصادی را معطل می گذارند تا با فشار برمردم ،مردم را نسبت به نظام بدگمان کرده وراه را برای نفوذ آمریکائی ها در کشور هموارسازند و این در حالی است که به فرموده  امام خامنه ای  تنها راه حل مسائل اقتصادی کشور نگاه به درون وجدی گرفتن اقتصاد مقاومتی است.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.